بیت کوین Ordinals با چالش جدیدی روبرو می شود

بیت کوین Ordinals با چالش جدیدی روبرو می شود

یک تراکنش مشکل ساز مشکلاتی را برای پروژه Ordinals کلکسیونی بیت کوین ایجاد کرده است.به گفته توسعه دهندگانی که در مورد این موضوع بحث می کنند، این تراکنش سیستم شماره گذاری کتیبه آن را بر هم زد.

Ordinals، سیستمی که توسط آن کلکسیون های دیجیتال بر روی بلاک چین بیت کوین نوشته می شود، پس از اینکه یک توسعه دهنده راهی برای معرفی یک باگ در ابرداده پیدا کرد، با چالش جدیدی روبرو شده است.

این مشکل زمانی رخ داد که توسعه‌دهنده‌ای به نام Supertestnet تراکنشی را آغاز کرد که ساتوشی (کوچک‌ترین واحد بیت کوین) را تولید نمی‌کرد، اما در سیستم Ordinals معتبر بود. در نتیجه، سیستم شماره‌گذاری را که Ordinals برای نوشته‌های خود استفاده می‌کند، یک‌بار از کار انداخت.

"نباید امکان نوشتن صندلی هایی وجود داشته باشد که شما مالک آنها نیستید، بنابراین این یک اشکال است. با این حال، رفع اشکال با نادیده گرفتن [Ordinals] این کتیبه، شماره کتیبه‌ها را پس از معامله عجیب تغییر می‌دهد. راستش نمی دانم چه کار کنم!» کیسی رودارمور، خالق Ordinals در GitHub گفت.

Ordinals راهی را برای ذخیره NFT ها در بیت کوین پس از ارتقاء شبکه که ذخیره حجم بیشتری از داده را آسان تر و ارزان تر کرد، ارائه می دهد. نوشته‌ها ابرداده‌هایی هستند که به ساتوشی‌ها اضافه می‌شوند و ممکن است شامل اطلاعاتی به عنوان ورودی‌های دیجیتال در دفتر کل توزیع‌شده بیت‌کوین باشند.

Supertestnet همچنین یک ابزار و دستورالعمل‌های مرتبط را برای هر کسی که می‌خواهد همان نوع تراکنش‌های مشکل‌ساز ایجاد کند، منتشر کرد. آنها پست GitHub خود را با تصویری نشان دادند که "من تبدیل به سوپرتست نت، نابودگر JPEG شدم."

Ordinals بیت کوین هنوز شکسته نشده است

دنی دیکروگر، بنیانگذار پلتفرم لایتنینگ بیت کوین دیزی، استدلال کرد که این باگ مشکل بزرگی نیست، زیرا سیستم اصلی ردیابی ساتوشی‌های Ordinals را که به کلکسیون‌ها مرتبط هستند، نمی‌شکند. درعوض، به اعداد کتیبه‌ها اشاره می‌کند، یک متریک غرور که ترتیب ایجاد هر مجموعه Ordinal را مشخص می‌کند. دیکروگر در توییتر گفت: "این کاملاً خوب است."

دیدگاه او توسط توسعه‌دهنده‌ای به نام Rijndael پشتیبانی می‌شد که می‌گفت نباید روی خود Ordinals واقعی تأثیر بگذارد، فقط سیستم شماره‌گذاری کتیبه‌ها.

دیکروگر همچنین خاطرنشان کرد که تراکنش اصلی حاوی کتیبه ای بود که سیستم جایگزینی را برای ایجاد کلکسیون روی بیت کوین به نام Soma ترویج می کرد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.