آیا میم کوین PEPE می تواند وارد 100 مورد برتر شود؟

 آیا میم کوین PEPE می تواند وارد 100 مورد برتر شود؟

پپه کوین بیشترین بحث در مورد دارایی در بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر است. توکن میم کمتر از یک ماهه اصلاً ربطی به بیت کوین ندارد، اما به طرز تکان دهنده ای الگوهای قیمتی تقریباً دقیقی را نشان می دهد.

این مقایسه نمودار باورنکردنی و غیرعادی بین BTCUSD و PEPEUSDC را از دست ندهید.

خلاصه ای سریع از سکه Pepe و موفقیت رمزنگاری فرار آن

سکه پپه یکی از بزرگ‌ترین سکه‌های میم جدید است که موج عظیمی از توکن‌های میم از انواع مختلف را برانگیخته است. اگر نمی‌توانید از روی نام تشخیص دهید، دقیقاً مانند Dogecoin که با میم Doge مرتبط است، این یکی دارای پپ قورباغه ساخته Matt Furie است.

آیا میم کوین PEPE می تواند وارد 100 مورد برتر شود؟

هر کسی که در چند هفته گذشته روی سکه پپه سرمایه گذاری کرده است، "احساس خوبی دارد، مرد." این به این دلیل است که ارزش آن در 14 روز بیش از 2500٪ افزایش یافته است - اعدادی که حتی بر اساس استانداردهای رمزنگاری بالا هستند. بیشتر عرضه دارندگان در این مرحله سود قابل توجهی دارد. اما اگر نمودار بیت کوین نشانه ای از آینده باشد، ممکن است مقداری سود جدی در پیش باشد.

در مقایسه نمودار PEPEUSDC 4 ساعته را در برابر نمودار هفتگی BTCUSD قرار داده ایم. طبق مطالعه اصل موج الیوت، بازارها فراکتال هستند و الگوهای خود مشابهی را تشکیل می دهند که در درجات مختلف بازه های زمانی تکرار می شوند. به بیان ساده، همان عملکرد و رفتار قیمتی می تواند در نمودار ساعتی یا 4 ساعته ظاهر شود، همانطور که در یک بازه زمانی بسیار بالاتر ظاهر می شود.

قورباغه های غمگین: چرا سکه پپه سهموی می تواند 80 درصد صاف شود

این مطالعه بر رفتار توده‌های جمعیت و روان‌شناسی انسان تمرکز دارد، به‌ویژه اینکه چگونه می‌تواند نقاط عطف قابل تعریفی را در بازارهای مالی ایجاد کند.

نکته مهم این است که اگر مقایسه با توجه به دلایل مورد بحث دقیق باشد، می تواند نشان دهد که سکه پپه به زودی برای کسب سود و اصلاح است. البته، میم سکه نمی تواند به هیچ وجه انجام شود و هرکسی که اکنون بفروشد می تواند یک قورباغه بسیار بسیار غمگین باشد. پس از رسیدن به ارزش بازار 502 میلیون دلاری، پپ توکن به دنبال افزایش دسترسی خود از طریق معاملات اهرمی است که توسط کاربران در BitMex قابل دسترسی است. توکن PEPE اخیراً روند رو به رشد داشته است، به دنبال پمپ قیمت حدود 456.84٪ در هفته گذشته تجزیه و تحلیل اخیر قیمت توکن PEPE نشان می دهد که این توکن در یک کانال صعودی معامله می شود که باعث افزایش قیمت عمده شده است. لیست اخیر مبادلات دائمی Pepe Token با اهرم 50 برابری در BitMex احتمالاً قیمت ها را بیشتر می کند و توجه بیشتری را به پروژه جلب می کند. این به کاربران این امکان را می دهد که به طور مؤثر در مورد حرکات قیمت توکن های PEPE حدس و گمان کنند و بستری برای معامله گران فراهم کند تا موقعیت خود را با اهرم بالا محافظت کنند.

با نگاهی به تجزیه و تحلیل قیمت جفت PEPE/USDT، این جفت با اندکی اصلاح شده و به پایین ترین حد روزانه 0.000001226 دلار رسیده است، اما روند کلی همچنان صعودی با روند صعودی قابل توجهی است. سکه پپه پس از رسیدن به بالاترین قیمت روزانه 0.0000014 دلار، 7.17 درصد در نمودار روزانه افزایش یافت.

تحلیل فنی حرکت قیمت توکن PEPE

با نگاهی به شرایط فنی، حرکت قیمت سکه PEPE با شکل گیری یک الگوی پرچم صعودی مشخص شده است که احتمالاً در آینده نزدیک روند صعودی را ادامه خواهد داد. اندیکاتور MACD سیگنال خرید با میانگین متقاطع مثبت بالاتر از میانگین سریع تولید کرده است که نشان دهنده فشار صعودی بیشتر در آینده است.

میانگین‌های متحرک روزانه نیز روند صعودی را نشان می‌دهند که میانگین متحرک 50 روزه از MA 200 روزه عبور می‌کند که نشان‌دهنده یک حرکت صعودی قوی در کوتاه‌مدت است.

اندیکاتور RSI در حال حاضر روی 65.96 قرار دارد و روند صعودی را طی می کند که نشان می دهد جفت PEPE/USDT پتانسیل صعودی بیشتری در آینده نزدیک دارد. جریان پول Chaikin (CM)، یک شاخص فنی که نشان می دهد جریان پول به داخل و خارج از امنیت نیز روند بالاتری دارد، که نشان می دهد فشار خرید بیشتر از فروش است.

نوسانات بازار برای آلتکوین در چند روز گذشته به تدریج افزایش یافته است و روند صعودی فعلی احتمالاً با پتانسیل افزایش بیشتر در آینده نزدیک ادامه خواهد یافت. باندهای بولینگر عریض به نظر می رسند، با دست بالا که سطح مقاومت فیبوناچی 0.0000014 دلار را لمس می کند، که نشان دهنده صعود بیشتر در آینده نزدیک است.

به طور کلی، پپ توکن به نظر می رسد پتانسیل بیشتری با فهرست اخیر در BitMex داشته باشد و احتمالاً با سرمایه گذاری معامله گران از اهرم بالا، قیمت ها را بالاتر می برد. شاخص های فنی همچنین به یک روند صعودی احتمالی در آینده نزدیک اشاره می کنند که ممکن است باعث افزایش بیشتر قیمت توکن PEPE شود.

حمایت قوی ایجاد شده در سطح حمایت 0.000001226 دلاری فیبوناچی برای مشاهده در روزهای آینده ضروری است، زیرا شکستن زیر این سطح می‌تواند باعث اصلاحات بیشتر قیمت شود و بر حرکت صعودی توکن تأثیر بگذارد. اینفلوئنسر برجسته ارزهای دیجیتال، بن آرمسترانگ، که با نام Bitboy Crypto نیز شناخته می‌شود، اخیراً در توییتر نظرات خود را در مورد اینکه چرا بسیاری از سرمایه‌گذاران قایق Pepe (PEPE) را از دست داده‌اند، به اشتراک گذاشته است، یک میم کوین که در بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است.

در اینجا حقیقت غم انگیزی وجود دارد که چرا اکثر شما $PEPE را از دست داده اید و همچنان پروژه هایی را که شکست می دهند از دست می دهید:

شما خیلی کند هستید که نمی توانید ماشه را بکشید. شما همه همان توییت‌هایی را در مورد $PEPE دیدید که من انجام دادم.

— بن آرمسترانگ (@Bitboy_Crypto) 1 مه 2023 آرمسترانگ در توییتی فاش کرد که دلیل اینکه بیشتر سرمایه‌گذاران از PEPE و سایر پروژه‌های مشابه غافل می‌شوند، این است که آن‌ها «آنقدر کند هستند که نمی‌توانند ماشه را بکشند». او خاطرنشان کرد که آنها همان توییت‌هایی را درباره PEPE دیدند که او مشاهده کرد، اما نتوانستند به سرعت به آنها عمل کنند.

نظرات آرمسترانگ در زمانی است که PEPE به سرعت در حال افزایش محبوبیت در جامعه رمزنگاری است. بر اساس گزارش ارائه‌دهنده تحلیل ارزهای دیجیتال Lookonchain، سه معامله‌گر بخشی از سرمایه‌گذاری PEPE خود را فروخته‌اند و تنها در دو هفته بیش از یک میلیون دلار سود به دست آورده‌اند.

از زمان عرضه در 17 آوریل، PEPE، توکن مبتنی بر میم محبوب Pepe the Frog، محبوبیت قابل توجهی به دست آورده است. این توکن اکنون وارد 100 ارز دیجیتال بزرگ شده است و با ارزش بازار 566 میلیون دلار سومین سکه بزرگ میم است.

در حال حاضر، این توکن در 0.00000135 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 431،797،612 دلار در حال تغییر است. به گفته CoinGecko، این نشان دهنده افزایش 30.17 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته و افزایش 350.17 درصدی در هفته گذشته است.

چند ساعت قبل، آرمسترانگ به پیروان خود توصیه کرد که "PEPE بعدی" وجود ندارد و سرمایه گذاران یا به آن ضربه می زنند یا آن را از دست می دهند.

در توییت دیگری، آرمسترانگ پیشنهاد کرد قبل از سرمایه گذاری منتظر کاهش قیمت PEPE باشید. او گفت: "بهترین شرط شما در این مرحله این است که منتظر افت PEPE باشید." "پس سعی می کنم جمع کنم. 2 روز گذشته سخت بوده است، اما نمی تواند برای همیشه بالا رود."

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.