رونمایی شیبا اینو (SHIB) از ویژگی های جدید لایه دوم شیباریوم

رونمایی شیبا اینو (SHIB) از ویژگی های جدید لایه دوم شیباریوم

یکی از اعضای شناخته‌شده جامعه شیبا اینو (SHIB) در توییتر، اطلاعات مهمی را در مورد ویژگی جدید و مهم بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) به اشتراک گذاشته است.

و با به اشتراک‌گذاری چند اسکرین‌شات از توسعه پل شیباریوم – اتریوم خبر داده و گفته که این پل هنوز در مرحله آماده‌سازی است.

و در حال حاضر، فقط تا حدودی قابل استفاده است.شیباریوم در حال حاضر در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد. انتظار می‌رود که پل شیباریوم پس از راه‌اندازی کامل، به کارآمد شدن این شبکه لایه دوم بسیار کمک کند.

لازم به ذکر است که در شبکه اثبات سهام شیباریوم، زنجیره‌های جانبی یا سایدچِین‌ها برای پردازش تراکنش‌ها استفاده می‌ شوند که در نتیجه، سرعت بالای انجام تراکنش‌ها و مقرون به صرفه بودن آنها را به همراه دارد.

طبق گزارش‌ها، پل شیبا قرار است از امنیت فناوری برون زنجیره‌ای پلاسما و الگوریتم اثبات سهام استفاده کرده و یک محیط تراکنش دو طرفه را بین شیباریوم و اتریوم امکان‌پذیر کند.این پل که به عنوان یک راه‌حل مقیاس‌ پذیر عمل می‌کند و سرعت و غیرمتمرکز بودن را در اولویت قرار می‌ دهد.

با پشتیبانی از EVM (ماشین مجازی اتریوم)، به کاربران اجازه خواهد داد تا توکن‌ها را بین دو شبکه بدون خطرات شخص ثالث یا تأثیری بر نقدینگی بازار منتقل کنند.در حال حاضر، بیش از ۴۵۰ هزار توکن ERC-20 در شبکه اتریوم وجود دارد.این پل که از توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند، ممکن است پس از راه‌اندازی کامل شیباریوم، کاربردهای بیشتری هم داشته باشد.

خبر هیجان انگیز جدیدی برای طرفداران ارز های دیجیتال خصوصا شیبا

توسعه‌ دهنده اصلی شیبا اعلام کرده است که شیباریوم قبل از ماه می راه‌اندازی خواهد شد.

این اعلامیه می‌تواند برای جامعه ارزهای دیجیتال و به خصوص برای یکی از معروف‌ ترین رمزارز های مبتنی بر میم سگ، یعنی شیبا اینو، هیجان‌ انگیز باشد و باعث حرکت رو به‌ رشد برای این ارز شود.

در حقیقت در توییتی که در تاریخ 28 آوریل توسط حساب Shiba Archives منتشر شده‌‌‌‌‌ است.توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، شیتوشی کوساما، در اعلامیه‌ ای شگفت‌انگیز بیان کرده است که پلتفرم Layer2 شیباریوم قبل از ماه می راه‌ اندازی خواهد شد.

رونمایی شیبا اینو (SHIB) از ویژگی های جدید لایه دوم شیباریوم

SHIBA INU (SHIB) از ارزهای دیجیتالی مبتنی بر بلاکچین Ethereum است و از شبکه لایه دوی شیباریوم (ShibaSwap) برای تبادل و مبادله استفاده می‌کند. برخی از ویژگی‌های جدید لایه دوی شیباریوم که به رونمایی و استفاده از SHIBA INU در آن کمک می‌کنند، عبارتند از:

  1. افزایش سرعت تأیید تراکنش‌ها: با استفاده از لایه دوی شیباریوم، تراکنش‌های SHIBA INU با سرعت بیشتری نسبت به تراکنش‌های بلاکچین Ethereum تأیید می‌شوند. این امر موجب کاهش زمان لازم برای تأیید تراکنش‌ها و افزایش سرعت مبادله SHIBA INU می‌شود.

  2. کاهش هزینه‌ها: با استفاده از لایه دوی شیباریوم، هزینه‌های مرتبط با تراکنش‌های SHIBA INU کاهش می‌یابد. این امر موجب جذب بیشتر کاربران و تسهیل فرآیند مبادله می‌شود.

  3. قابلیت اطمینان بالا: با استفاده از لایه دوی شیباریوم، امنیت و قابلیت اطمینان تراکنش‌های SHIBA INU افزایش می‌یابد. این امر موجب جلب اعتماد کاربران و تسهیل فرآیند مبادله می‌شود.

  4. افزایش قابلیت دسترسی: با استفاده از لایه دوی شیباریوم، دسترسی به شبکه SHIBA INU و مبادله آن با سایر ارزهای دیجیتالی آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود. این امر موجب جذب بیشتر کاربران و تسهیل فرآیند مبادله می‌شود.

به‌طور کلی، لایه دوی شیباریوم با ویژگی‌هایی مانند افزایش سرعت تأیید تراکنش‌ها، کاهش هزینه‌ها، قابلیت اطمینان بالا و افزایش قابلیت دسترسی، به عنوان یکی از لایه‌های دوم پرکاربرد و محبوب در جهان شناخته می‌شود و استفاده از SHIBA INU در آن، برای کاربران این ارز دیجیتال، مبادله و تبادل آسان‌تر و سریع‌تری را فراهم می‌کند.

آیا لایه دوی شیباریوم برای ارزهای دیجیتالی دیگری هم قابل استفاده است؟

بله، لایه دوی شیباریوم برای ارزهای دیجیتالی دیگری هم قابل استفاده است. در واقع، شیباریوم یکی از لایه‌های دوم پرکاربرد و محبوب در جهان بلاکچین است که به کاربران اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های سریع‌تر، ارزان‌تر و امن‌تری را انجام دهند.

لایه دوی شیباریوم برای ارزهای دیجیتالی مبتنی بر بلاکچین Ethereum طراحی شده است، اما توانایی کار با ارزهای دیجیتالی دیگری را نیز دارد. برای مثال، کاربران می‌توانند از لایه دوی شیباریوم برای تبادل و مبادله ارزهای دیجیتالی مانند Bitcoin، Litecoin و دیگر ارزهای مبتنی بر بلاکچین استفاده کنند.

با توجه به اینکه لایه دوی شیباریوم قابلیت انجام تراکنش‌های سریع، ارزان و امن را دارد، برای ارزهای دیجیتالی دیگر نیز می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. در واقع، بسیاری از پروژه‌های بلاکچین از لایه دوی شیباریوم برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کنند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.