علت افزایش قیمت ارز Pepe چیست؟

علت افزایش قیمت ارز Pepe چیست؟

سر و کله ارزپپه (Pepe) در آوریل 2023 پیدا شد و توانست در یک بازه زمانی کوتاه یک رشد قیمت فضایی را تجربه کند. طی کمتر از یک ماه این ارز دیجیتال حتی به ارزش بازار 250 میلیون دلار دست یافت که دستاوردی باورنکردنی است!

اما دلیل رشد قیمت رمز ارز پپه (Pepe) چه بود؟ ارز پپه (Pepe) تا کجا می‌تواند به پیشتازی ادامه بدهد؟ آیا پپه به رقیبی جدی برای دوج کوین و شیبا اینو تبدیل خواهد شد؟

مفهوم ارز دیجیتال میم، یعنی رمز ارزی که بر مبنای شوخی، خنده و سرگرمی ایجاد شده است، با ظهور دوج کوین متولد شد. مبنای آن یک میم اینترنتی بود که در آن واژه «داگ» (Dog) به معنی سگ، به اشتباه «دوج» (Doge) تلفظ می‌شود. ویدیوی نام‌برده را می‌توانید در این صفحه از یوتیوب مشاهده کنید. لوگوی Dogecoin یک سگ از نژاد شیبا اینو است. به دنبال محبوبیت نخستین ارز Meme بعد از اعلام حمایت ایلان ماسک، بی‌شمار رمز ارز این‌چنینی ایجاد شد که اغلبشان تم سگ دارند! اما به عقیده سازنده ارز دیجیتال پپه (Pepe) دوران آن‌ها تمام شده است. ابتدا این صحبت جدی گرفته نشد، اما استقبال بی‌نظیر سرمایه‌گذاران از پپه نشان داد احتمال خطرآفرین شدن ارز پپه (Pepe) در صورت رشد قیمت ادامه‌دار آن، کاملا جدی است!

آیا ارز پپه می‌تواند دوج کوین، شیبا اینو و بقیه رقبا را تهدید کند؟

بعد از صعود نجومی قیمت رمز ارز پپه (Pepe)، مارکت کپ آن به دو مورد از بهترین میم کوینها یعنی بیبی دوج کوین و فلوکی اینو نزدیک شد. این در حالی است که دو رمز ارز نام برده، بعد از سال‌ها حضور موثر و فعال در فضای کریپتوکارنسی بازاری به ارزش چند صد میلیون دلار برای خود دست و پا کرده‌اند، و مسیرشان بسیار طولانی و دشوار بوده است. از طرفی دیگر ارز پپه (Pepe) هنوز اصلاح قیمت قابل توجهی نداشته و تخته‌گاز جلو می‌رود. تجربه نشان می‌دهد این‌چنین روند‌ها تا ابد ادامه نداشته و افراد در وضعیت سود، یکجا تصمیم به فروش می‌گیرند. در این لحظه فاز نزولی آغاز خواهد شد.

در بهترین حالت می‌توان انتظار داشت ارز دیجیتال پپه (Pepe) در صورت تداوم رشد قیمت، برای Babydoge Coin و Floki Inu دردسر ایجاد کند، وگرنه تا رسیدن به Shiba Inu و Dogecoin، ارزهای با مارکت کپ به ترتیب 11.2 میلیارد دلار و 6 میلیارد دلار، فاصله بسیار زیادی دارد. از طرفی بعد از محبوبیت ارزهای Meme در سال 2021 توکن‌های مشابه زیادی آمده و رفته‌اند، و در این مسیر گهگاه رشد‌های نجومی هم داشته‌اند (که در ادامه به سقوطی سنگین منتهی شده است). پس فقط زمان، آینده ارز پپه (Pepe) را مشخص می‌کند.

در صورت تصمیم برای خرید ارز پپه (Pepe) بهتر است با احتیاط عمل کنید.

ارز دیجیتال پپه (Pepe) چیست؟

پپه (Pepe) بر مبنای یک میم اینترنتی بسیار معروف یعنی “Pepe the Frog” ساخته شده است. احتمالا تا کنون از استیکرهای این قورباغه بامزه استفاده کرده یا حداقل تصاویرش را در اینترنت دیده‌اید. این می‌تواند قورباغه‌ای باشد که به سلطه سگ‌ها بر بازار ارزهای دیجیتال Meme پایان می‌دهد. به نظر سرمایه‌گذاران از این تغییر رویه استقبال کرده‌اند، وگرنه قیمت ارز دیجیتال Pepe طی دو هفته 2,000 درصد رشد نمی‌کرد!

توسعه‌دهنده عقیده دارد Pepe the Frog دارای بالاترین ظرفیت به‌منظور تبدیل به یک میم کوین است. شاید این حرف اغراق‌آمیز باشد، اما نمی‌توان از قدمت و محبوبیت این قورباغه بانمک چشم‌پوشی کرد.

رشد چندهزار برابری رقبای دوج کوین و شیبا! فصل میم کوین‌ها فرا رسیده؟

به نظر می‌رسد که ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم (میم کوین‌ها) بار دیگر آماده می‌شوند تا دوباره همه سرتیتر اخبار را به خود اختصاص دهند. بر اساس داده‌های بازار، قیمت میم کوین جدید پپه (Pepe) با نماد اختصاری PEPE که از شخصیت «پپه قورباغه» الهام گرفته شده، طی چند ساعت ۷،۵۰۰ برابر افزایش یافت. در همین راستا، تحلیلگران ارز دیجیتال از تیم Arkham گزارش داده‌اند که ارزش سرمایه‌گذاری یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های این میم کوین که ۱٫۸۲۷ تریلیون توکن PEPE را در آخر هفته به قیمت تنها ۲۰ دلار خریداری کرده بود، دو روز بعد به بیش از ۱۵۰ هزار دلار رسید. رشد پپه (Pepe) نشانگر تغییر در جامعه‌ی رمز ارزی است؛ چرا که این ارز دیجیتال، توجه‌ها را از روی میم کوین محبوب بازار به خود جلب کرده است.

طی دو روز ابتدایی ظهور خود در ماه آوریل، پپه، ارز دیجیتالی که شخصیت میم اینترنتی قورباغه‌ی پپه (Pepe) را به عنوان نماد خود دارد، شاهد رشد قیمت چشم‌گیری بود. اکنون ارزش بازاری آن از رقم 234 میلیون دلار عبور کرده است.

این کوین هیچ کاربرد خاصی نداشته و بیشتر بر روی هیجانات استوار است. بسیاری، این میم کوین را به یک طرح کلاهبرداری پامپ و دامپ متهم کرده‌اند.

پپه (Pepe) به دنبال تصاحب جایگاه محبوب و ارزشمند رمز ارزهای با پسوند «اینو» و تثبیت خود به عنوان پادشاه میم کوین‌ها است. پپه با راه‌اندازی بدون هرگونه مالیات یا پیش‌‎فروش، دارای یک استخر نقدینگی و قرارداد خارج از کنترل است.

رودمپ سه مرحله‌ای این کوین بر رشد، ارتباط با جامعه و گسترش دسترسی آن متمرکز است. نقاط عطف کلیدی شامل لیست شدن اولیه، همکاری‌های جامعه، محصولات طرفداری، منابع آموزشی، لیست شدن در صرافی‌ها و هدف رسیدن به بیش از 100000 هولدر می‌شوند.

قیمت لحظه ای پپه (Pepe)

بروزرسانی 12 اردیبهشت 1402: قیمت امروز ارز پپه (Pepe) 0.0000013290 دلار و 0.07640531 تومان می باشد. تعداد سکه های در گردش این ارز 624,34 تریلیون PEPE و تعداد کل عرضه این ارز 420.69 تریلیون سکه خواهد بود.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.