بانک ها باید در مورد استکینگ(staking) و دیفای(DeFi) آموزش ببینند

بانک ها باید در مورد استکینگ(staking) و دیفای(DeFi) آموزش ببینند

وقتی یک قانونگذار با ارز دیجیتال آشنا می شود و به هنر روی می آورد: آلبرتو اچگایری درباره آینده دیفای(DeFi) و اصالت وجود بیت کوین و هنر صحبت می کند. همه چیز این گزارش در مورد اقتصاد، ارزهای دیجیتال، هنر و پیش بینی های آینده است. برای صحبت

در مورد همه اینها، با هنرمند آلبرتو اچگایری(Alberto Echegaray)، مدیر Trustlink و نماینده سابق آرژانتین در گروه ویژه اقدام مالی، تماسی گرفته شد.

مانیبال از سال 2012 شروع به توسعه کرد و قطعه ای است که چیزی را که در هنر تابو است لمس می کند: پول. و هنوز هم تابو است، اگرچه این حقیقت اکنون با NFT در حال تغییر است.

چیزی که مانیبال می خواهد نشان دهد این است که چگونه بیشتر یا اساساً همه ارزهای فیات در حال حاضر هیچ پشتوانه ای در جهان ندارند. و چه تعدادی از دولت ها برای تولید تورم، که اساساً همان مالیات است، از چاپ این ارزها سواستفاده می کنند – تصوری که قدرت خرید مردم را از آنها می گیرد.

در ابتدای توکن سازی و بسیاری از چیزهای جالب دیگر هستیم که می تواند هنر را گسترش دهد. منظور من از این حرف این است که پیش از این دسترسی به گالری ها برای هنرمندانی که از هنرستان فارغ التحصیل شده بودند بسیار دشوار بود که این مسئله به طرز چشمگیری در حال تغییر است. اکنون فارغ التحصیلان هنرستان که خود را وقف هنرهای دیجیتال یا مجازی کرده اند، پیشنهاداتی شغلی دریافت می کنند، همانطور که در بخش بازی ها هم این روند پیش رفته است.

با این مفهوم، من شروع به کار روی مانیبال(Moneyball)با دلار کردم. من حدود 12 سال در واشنگتن دی سی زندگی کردم و برای بانک فدرال مشاوره انجام می دادم. اینگونه بود که من به بانک فدرال آمدم و از من برای بازدید از امکانات بخشی که در آن دلار چاپ می کنند، دعوت شد. فرصت های بزرگی برای نسل های جدید وجود خواهد داشت. این یک سیستم جدا از دولت ها است که مبتنی بر سرعت فناوری است. من فکر می کنم در سال 2030 جامعه ای بوجود می آید که از یک سو جمع بیشتری را ادغام کرده است اما از سوی دیگر دارای تبعیض بیشتری است. آنها گروه های بسیار قدرتمندی خواهند بود.

آنچه که ما درباره ارزهای دیجیتال می بینیم اساساً انقلابی در دارایی ها یا ارزهای خصوصی است که قبلاً هرگز ندیده ایم. در مورد ارزهای دیجیتال، من به وضوح سیستم های خصوصی، مرتبط با سیستم های فضای خصوصی را مشاهده می کنم که ممکن است اوپن سورس باشند یا نباشند. من بانک ها را در این فضا می بینم، دارایی های ارزهای دیجیتال بسیار تکامل یافته تر خواهند شد و توکن سازی شدن کالاها در آینده اتفاق می افتد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.