معرفی ارز دیجیتال فلو (FLOW)

معرفی ارز دیجیتال فلو (FLOW)

فلو با نماد اختصاری FLOW نوعی ارز دیجیتال هست در رتبه 54 بازار کریپتوکارنسی قرار داره. ارز دیجیتال فلو یکی از نوآورترین پلتفرم های بلاک چین به شمار میاد.

که برای توانمندسازی بازی ها، برنامه ها و ارزهای دیجیتال مختلف ساخته شده. هدف ارز دیجیتال فلو (FLOW)، ارائه سرعت و تمرکززدایی برای کاربران دنیای واقعی هست. همچنین ارز دیجیتال فلو (FLOW) از زیرساخت های چند منظوره گوناگونی بهره می بره که می تونه بدون استفاده از شاردینگ، مقیاس پذیری با بهره وری و کاربری بالاتری داشته باشه. ارز دیجیتال فلو (FLOW) قصد داره بستری فراهم کنه تا کاربران کنترل کاملی بر داده های خود و دارایی ارز دیجیتال موجود در بازار آزاد داشته باشن و این بستر برای همه قابلیت دسترسی داشته باشه. همچنین ارز دیجیتال فلو (FLOW) ایده جدیدی رو برای از بین بردن شاردینگ پیشنهاد کرد و به این خاطر که ایده شاردینگ ایجاد چندین زنجیره موازی بود، با مشکلاتی مواجه بود. تیم ارز فلو (FLOW) ادعا کرده که سخت ترین بخش این پروژه حل مشکل مقیاس پذیری هست؛ چون این شبکه قصد داره مشکل مقیاس پذیری رو در سطح پروتکل برطرف بکنه.

ارز دیجیتال فلو (FLOW)، ارز مورد نیاز برای عملکرد شبکه و همه برنامه های موجود در اون هست. ارز دیجیتال فلو (FLOW) همچنین به عنوان روش پرداخت و دارایی بلند مدت برای کل اقتصاد طراحی شده. این توکن توسط توسعه دهنده ها و کاربران برای شرکت در شبکه فلو (FLOW) و کسب پاداش مورد استفاده قرار می گیره. همچنین توکن فلو برای هزینه ها و مشارکت در پروتکل های آینده نیز استفاده میشه.

نحوه کار ارز دیجیتال فلو (FLOW) چیست؟

ارز دیجیتال فلو توسط تیم آزمایشگاه Dapper Labs ساخته شده، که هدفش برطرف کردن مشکل شلوغی و تراکم بلاک چین برای بازی ها و برنامه های تعاملی هست. Dapper اکنون از ارز دیجیتال فلو برای همه پروژ های خودش استفاده می کنه. ولی توسعه دهنده های دیگه هم می تونن بر روی این ارز دیجیتال کار کنن. ارز فلو به عنوان پایه و اساس برای برنامه ها و پروتکل ها در مقیاس اینترنت طراحی شده که نیازمند تجربیات کاربران هست. اکنون پروتکل فلو (FLOW) دپر به کاربران این اجازه رو میده تا انواع اپلیکیشن ها و بیزینس های کریپتویی رو روی اون بسازن.
برنامه هایی که مبتنی بر پروتکل Flow Dapper هستن، این امکان رو به کاربرانشون میدن تا روی دیتاهای خودشون کنترل داشته باشن و بتونن دارایی های دیجیتال جدیدی بسازن و در بازارهای جهانی معامله کنن. Flow Dapper مبتنی بر معماری منحصر به فرد و چند منظوره هست و از اونجایی که معماری اون نیاز به استفاده از Sharding برای مقیاس پذیری نداره، اجازه میده تا ارتقاهای عظیم به سرعت روی اون اجرا بشن. همچنین قراردادهای هوشمند فلو می تونن مثل بلوک های دیگه ای روی یکدیگه سوار بشن تا به آپ هایی که عده زیادی از مردم ازشون استفاده می کنن، قدرت بدن. مثل تیم های بسکتبال و کسب و کارهای بزرگ.

ارز FLOW از شاردینگ استتفاده نمیکنه و میتونه تراکنش ها رو به صورت تبدیل رمز ارزهای بلاک چین های مختلف با یکدیگه، پایدار و جداگونه انجام بده. فلو از سیستم قراردادهای هوشمند قابل ارتقاء برخورداره، یعنی اجازه میده تا Smart Contractها در نسخه بتا دیپلوی بشن و باگ هاشون برطرف بشن و سپس نهایی و غیرقابل تغییر بشن و به استفاده عموم مردم برسن.

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال فلو (FLOW):

آزمایشگاه Dapper سازنده اصلی بلاک چین فلو هست. این شرکت در سال 2018 تاسیس شده. برنامه های بلاک چین می تونن با استفاده از این پلتفرم کاربران رو به برندهایی که دوست دارن، نزدیک تر کنن و به مردم این اجازه رو میده تا در جوامعی که در اون ها مشارکت دارن، تعاملات بهتری داشته باشن. روهام قره گزلو، مدیر عامل و بنایندگذار شرکت Dapper Labs هست. روهام دارای مدرک لیسانس اقتصاد و کارشناسی ارشد در رشته علوم بیولوژیک از دانشگاه استنفورد هست که قبل از آزمایشگاه دپر، بنیانگذار و مدیر عامل Axiom Zen بود.

بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری شرکت Dapper Labs نیز دیتر شرلی هست. دیتر تجربه توسعه و ترکیب تکنولوژی ها رو با یکدیگه داره و همچنین در پروژه Cryptokitties نیز همکاری داشته. دیتر شرلی علاوه بر این، پروپوزال استاندارد ERC721 که مخصوص توکن های NFT بر روی اتریوم هست رو تالیف کرده. همچنین قبل از اینکه وارد شرکت Dapper بشه، به عنوان مدیر توسعه Atimi که یکی از اولین شرکت های توسعه اکوسیستم آیفون بود، به مدت 6 سال فعالیت داشته و قبل از آتیمی نیز مهندس ارشد نرم افزار شرکت اپل بود.

مایکل نایم نیز مدیر ارشد کسب و کار آزمایشگاه Dapper هست. مایکل قبل از دپر، جزو اعضای هیئت مدیره شرکت Axiom Zen بود و قبل از این نیز بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم Fuel بود که قبل از فروش در سال 2017، بیش از 225 میلیون کاربر داشت.

ویژگی های ارز دیجیتال فلو (FLOW):

هدف ارز فلو (FLOW)، تجربه های تعاملی و کلکسیونی مبتنی بر بلاک چین هست که روز به روز محبوب تر میشه و کاربران بیشتری رو به خودش جذب کرده. بلاک چین فلو (FLOW) برای بسیاری از برنامه ها و بازی هایی که در سال های اخیر در حال توسعه هستن، ظرفیت بسیار خوبی به وجود آورده. به عنوان مثال بازی های جدیدی طراحی شدن که در آن بلاک چین می تونه راهگشا باشه. طراحان بازی ها سعی می کنن به کمک بلاک چین اقلام داخل بازی رو به توکن های غیر مثلی تبدیل کنن و اون ها رو به کاربران بفروشن. ارز فلو (FLOW) نیز دقیقا به همین منظور تعریف شده. علاوه بر اینکه داخل بازی ها و برنامه ها میشه از ارز دیجیتال فلو (FLOW) استفاده کرد، بیرون اون ها نیز قابل معامله هستن. یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال فلو (FLOW) که پروتکل Flow Dapper رو منحصر به فرد میکنه، استفاده از روش رمزنگاری جدید به اسم گواه اثبات دانش محرمانه تخصصی هست. این روش توسط تیم ارز فلو (FLOW) توسعه یافته که به اثبات کننده ها اجازه میده تا به مشاهده کننده ها ثابت کنن به دانش محرمانه یکسانی دسترسی دارن.این اثبات ها غیر قابل تعامل هستن و دانش محرمانه رو فاش نمی کنن.

ارز دیجیتال فلو (FLOW) از نظر سرعت و توان عملیاتی از طریق جدا کردن وظایف نودها نیز از رقبا جلوتره و این یعنی به اینترنت متصله که میتونه به عنوان ولیدیتور در شبکه فلو (FLOW) فعالیت بکنه. بلاکچین فلو (FLOW) از روش اجماع اثبات سهام برای تایید تراکنش ها استفاده میکنه و تراکنش هایی سریع و در عین حال کم هزینه برای کاربران خودش فراهم میکنه.

کاربرد ارز دیجیتال فلو (FLOW) چیست؟

هدفش برطرف کردن مشکل شلوغی و تراکم بلاک چین برای بازی ها و برنامه های تعاملی هست. فلو پلتفرم قابل اطمینان ایجاد کرده و می تونه امکانات و مزایای جدیدی رو برای کاربران به وجود بیاره. همچنین اکوسیستم پروتکل Flow Dapper کاربردهای مختلفی داره که در ادامه بهشون می پردازیم: • هنرمندان یا گروه های موسیقی می تونن از توکن های فلو (FLOW) استفاده کنن تا راه جدید و بی نظیری برای طرفداران خودشون ایجاد کنند.

• بازی ها و بازیکنان می تونن با استفاده از توکن های فلو (FLOW) برای دارایی ها و هویتشون ارزش ایجاد کنند.

• پلتفرم ها و طرفداران ورزش در سراسر جهان می تونن با استفاده از توکن های فلو (FLOW) یادگاری های دیجیتالی رو به صورت تایید شده، معتبر و با رعایت قانون کپی رایت کنند.

توکن فلو (FLOW) چیست؟

توکن فلو (FLOW) رمز ارز بومی و کاربردی شبکه فلو هست. پلتفرم فلو (FLOW) زیرساخت دیجیتالی هست و توکن فلو (FLOW) نیز سوخت این شبکه محسوب میشه. این ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت برای اکوسیستم این شبکه به کار میره. فلو (FLOW) توسط ولیدیتورها، توسعه دهنده ها و کاربران برای مشارکت در شبکه فلو و دریافت پاداش به کار میره. همچنین کارمزد تراکنش ها و مشارکت در برنامه حاکمیتی آینده این پروتکل نیز کاربرد داره.

آینده فلو (FLOW):

معمولا تحلیل آینده ارزهای دیجیتال کار سختیه، به خصوص تحلیل قیمت فلو (FLOW) در اینده. برای بحث کردن در خصوص آینده فلو (FLOW) باید دو نکته مهم رو مد نظر داشته باشیم. یکی اینکه توکن های غیر مثلی از همبستگی نسبتا بالایی برخوردار هستن و روندهای قیمت اون ها مشابه یکدیگه هست. بنابراین ارز دیجیتال فلو (FLOW) نیز از این قاعده پیروی می کنه و ممکنه در صورت کاهش محبوبیت مردم نسبت به NFT ها و کاهش تقاضای خرید ان اف تی ها توسط مردم، افت قیمت داشته باشن که باعث بشه قیمت فلو نیز افت بکنه. دوم اینکه پروژه فلو به تازگی کار خودش روآغاز کرده و لیستی از اهداف و برنامه ها رو در اختیار مخاطبان قرار داده. موفقیت این ارز دیجیتال تا حدود زیادی وابسته به تحقق وعده های تیم بنیانگذار پروژه داره. با توجه به برتری که این بلاک چین در مقایسه با بقیه بلاک چین های مشابه در بازار داره، اگه بتونه وعده های خودش رو عملی کنه، قطعا آینده فلو (FLOW) درخشان خواهد بود.

آینده فلو (FLOW) به فاکتورهای زیادی بستگی داره، یکی از این موارد شریک های کاری هستن که شبکه فلو تونسته در این مورد موفق عمل کنه. این شرکت با UFC و شرکت انیمشن سازی دکتر سوئس قرارداد امضا کرده که طبق اون موظف هست که کارت دیجیتالی بازیکنان و شخصیت های کارتونی رو امضا کنه. شرکتDampper با غول های بزرگی مثل سامسونگ، یوبی سافت و گروه موسیقی وارنر همکاری میکنه. با وجود همه این ویژگی های خوب، هیچ تضمینی برای رشد قیمت فلو (FLOW) وجود نداره. ولی طبق این اطلاعات، به نظر می رسه که آینده فلو بسیار درخشان تر از انتظار باشه و همه رو شگفت زده بکنه.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.