آیا سولانا می‌تواند دوباره وارد بازارهای NFT شود؟

آیا سولانا می‌تواند دوباره وارد بازارهای  NFT شود؟

مهاجرت NFT ها از اکوسیستم سولانا به طور شگفت انگیزی روی بلاک چین تأثیر زیادی نداشت، اکوسیستم سولانا نیز شاهد تجدید علاقه مجموعه داران و هنرمندان بود.

در ماه های اخیر، مجموعه های NFT تراشه آبی در حال دور شدن از سولانا [SOL] و به سمت دیگر شبکه‌های ارزهای دیجیتال، که منجر به این گمانه‌زنی می‌شود که فضای NFT سولانا آسیب خواهد دید.

با این حال، در چند روز اخیر، افزایش قابل توجهی در تعداد آدرس‌هایی که NFT‌های Solana را استخراج می‌کنند، مشاهده شده است. بازار NFT سولانا ممکن است شاهد افزایش مجدد علاقه در بین مجموعه داران و هنرمندان باشد. این می تواند کاهش ناشی از حرکت مجموعه های بلو چیپ به پلتفرم های دیگر را متعادل کند.در نتیجه جابجایی NFT های فوق الذکر، مجموعه های دیگری مانند Solana Monkey Business و Degen Ape Academy فرصتی برای برجسته شدن در شبکه Solana داشته اند. افزایش تقاضا برای Solana NFT وجود داشته است، همانطور که با افزایش شاخص بلو چیپ در 30 روز گذشته مشهود است. علیرغم علاقه مجدد به بازار NFT سولانا، همان سطح از اشتیاق در میان سهامداران SOL، ارز دیجیتال بومی بلاک چین سولانا مشاهده نشد.سولانا در بخش DeFi نیز با چالش‌های خاصی روبرو بود. یکی از دلایل اصلی این امر کاهش حجم معاملات در صرافی های غیرمتمرکز (DEX) فعال در شبکه سولانا بود. علیرغم این عقب نشینی در حجم سولانا در چند ماه گذشته به طور مداوم افزایش یافت. قیمت SOL در طول چند هفته گذشته به همراه حجم آن همانطور که نشان می‌دهد افزایش قابل توجهی داشته است. با این حال، همراه با افزایش ناگهانی قیمت ها، نوسانات SOL نیز افزایش یافته است. این نشان می دهد که SOL ممکن است در برابر نوسانات قیمت بالا آسیب پذیر باشد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.