کارشناس معاملات کریپتو افزایش 47 درصدی xrp قیمت را پیش بینی می کند

کارشناس معاملات کریپتو افزایش 47 درصدی xrp قیمت را پیش بینی می کند

اخیر XRP معاملات غیرقابل پیش بینی بوده است، به طوری که توکن به طور قابل توجهی در تلاش برای به دست آوردن کشش در رقابت های شدید است بازار ارزهای دیجیتال قیمت آن به طور تصادفی

14 درصد از بالاترین قیمت 0.58 دلاری خود در سال 2023 قبل از بازگشت جزئی پس از شخصیت تلویزیونی جیم کرامر سقوط کرد. گفت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) «حتی ممکن است برنده نشود» دعوی خود علیه موج دار شدن. با این حال، با نزدیک شدن به سطح بحرانی که می تواند باعث افزایش قابل توجه قیمت شود، ممکن است بارقه امیدی برای توکن وجود داشته باشد. علی مارتینز، تحلیلگر رمزارز پیشنهادی در 11 آوریل که XRP اگر موفق به تامین امنیت شود، می تواند شاهد افزایش 47 درصدی قیمت باشد بسته شدن شمعدان سه روزه بالاتر از سطح 0.54 دلار

او خاطرنشان کرد که یک شکست موفقیت‌آمیز می‌تواند قیمت XRP را به 0.80 دلار برساند، که نشان‌دهنده بهبود قابل‌توجهی برای ارز دیجیتال است که سهم منصفانه‌ای از فراز و نشیب را داشته است.احساسات صعودی در بازار کلی ارزهای دیجیتال نیز می تواند به افزایش بالقوه XRP کمک کند. بیت کوین (بیت کوین)، با ارزش ترین دارایی دیجیتال جهان، از مقاومت فراتر رفت به 30000 دلار برای اولین بار از ژوئن 2022، و سایر ارزهای رمزنگاری شده از این روش پیروی کردند.

بنابراین، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران از نزدیک حرکت‌های قیمت XRP را زیر نظر دارند و امیدوارند از هر گونه افزایش قیمتی که ممکن است رخ دهد، سرمایه‌گذاری کنند.

در حال حاضر، XRP با 0.522 دلار معامله می شود، با حدود 3 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته، با ارزش کل بازار 26.9 میلیارد دلار در رتبه ششم از نظر ارزش کل قرار دارد. اگر ریپل پیروز شود، می تواند نقطه عطف قابل توجهی برای XRP باشد و به طور بالقوه در را برای رشد بیشتر قیمت باز کند. به طور کلی، انتظار می‌رود که نتیجه پرونده بر ارزش XRP و بخش کلی ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.