تریدینگ ویو (TradingView): بهترین وب‌سایت برای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

تریدینگ ویو (TradingView): بهترین وب‌سایت برای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

وبسایت تریدینگ ویو بهترین وب‌سایت برای تحلیل نمودارهای ارز دیجیتال است. معامله‌گران در بازارهای مختلف از جمله سهام، فارکس و ارز دیجیتال از نمودارها و ابزارهای متنوع این وب‌سایت استفاده می‌کنند. نمودارهای تریدینگ ویو به صورت لحظه‌ای به روز می‌شود

و برای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال یک گزینه‌ی عالی است.

تریدینگ ویو:

یک وب‌سایت رایگان است، اما برای دسترسی به برخی از ویژگی‌های پیشرفته باید اکانت پولی آن را تهیه کنید. هر چند برای استفاده‌ی معمول نیازی به این کار نیست. محدودیت‌ها آزاردهنده نیستند، مثلا در نسخه‌ی رایگان روی هر نمودار استفاده بیشتر از سه اندیکاتور به صورت همزمان مجاز نیست.

وب‌سایت خبری ارز دیجیتال:CoinDesk

یکی از بهترین رسانه‌های خبری ارز دیجیتال است. این وب‌سایت قدیمی و از سال 2003 به کاربران خدمات می‌دهد. فعالان بازار ارز دیجیتال می‌توانند با استفاده از CoinDesk جدیدترین اخبار رمزارزها را بدون تاخیر رصد کنند. همچنین از عرضه اولیه ارزهای دیجیتال باخبر شوند. این وب‌سایت یک مرجع خبری کامل است و تقریبا همه اخبار مهم را پوشش می‌دهد. بهترین وب‌سایت برای تریدرهای تازه‌کار:CoinLobster

وبسایت CoinLobster اطلاعات بازار را به صورت بسیار ساده به معامله‌گران تازه‌کار ارائه می‌دهد. دفتر سفارشات زنده‌ی ترکیبی و اطلاعات قراردادهای فیوچرز دائمی در این وب‌سایت به صورت رایگان وجود دارد. همچنین دارای امکانات ساده برای فیلترنویسی است. این وب‌سایت جزو وب‌سایت‌های رایگان محسوب می‌شود، اما متاسفانه نمودارهای پیشرفته‌ی قیمت در این وبسایت در دسترس نیست.

وب‌سایت عالی برای تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال: CoinGecko

یک پلتفرم عالی برای تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال است. این وب‌سایت رابط کاربری ساده اما کارآمدی دارد. امکاناتی همچون رصد قیمت، حجم و ارزش بازار در این وب‌سایت وجود دارد. علاوه بر این، معیارهای تحلیل فاندامنتال و اتفاقات مهم در حوزه‌ی بلاکچین را می‌توانید در این وب‌سایت دنبال کنید. در وب‌سایت CoinGecko امکانات ساخت و مدیریت پورتفو نیز وجود دارد. اگر اطلاعات چندانی در مورد تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال ندارید، CoinGecko بهترین وب‌سایت برای شروع تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.