معرفی رمز ارز او کی بی (OKB)

معرفی رمز ارز او کی بی (OKB)

او کی بی (OKB) یک ارز رمزپایه است و بر روی سیستم عامل اتریوم فعالیت می‌کند. توکن آن، او کی بی (OKB)، یک توکن بومی صرافی OKEX است که توسط موسسه OK Blockchain صادر شده است

و توسط همین صرافی پشتیبانی و حمایت می‌شود. ارز دیجیتال او کی بی (OKB) یک توکن مبتنی بر بلاک‌چین است که توسط بنیاد OK Blockchain ایجاد شده است. هدف از ارائه این رمزارز، برقراری ارتباط بین رمزارزهای آتی و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بازار ارزهای دیجیتال با صرافی OKEx به‌منظور ایجاد یک اکوسیستم جهت پیشرفت فناوری بلاک‌چین است.

OKEx یک صرافی متمرکز و واقع شده در مالت است که در سال 2017 شروع به کار کرد و از آن زمان شهرت زیادی در بین علاقه‌مندان به بلاک‌چین کسب کرده است. اگرچه OKEx را می‌توان یک صرافی نسبتاً جدید در نظر گرفت، اما تاریخچه آن را می‌توان در پلتفرم رمزنگاری چینی OKCoin که توسط دو کارآفرین کهنه‌کار در زمینه بلاک‌چین به نام‌های Jay Hao و Mingxing Xu در سال 2013 ایجاد شده است، جستجو کرد.

OKEx کاملاً شبیه به دیگر صرافی‌های ارزهای رمزنگاری شده مانند Binance یا Coinbase است، اما امکانات منحصربه‌فردی نیز دارد؛ مانند پلت فرم استخراج ابری یکپارچه. در حال حاضر، OKEx سومین صرافی بزرگ رمزنگاری شده در جهان از نظر نقدینگی است و از نظر حجم معاملات رتبه چهارم را دارد.

OKT و OKB هر دو رمزارز اختصاصی صرافی OKEx هستند که هر دو برای انجام معاملات از طریق ارزهای دیجیتال در صرافی مورداستفاده قرار می‌گیرند. با این تفاوت که یکی توکن اصلی شبکه بلاک‌چین موجود است و دیگری فقط برای ترید ارز دیجیتال مورداستفاده قرار می‌گیرد. ارز دیجیتال اوکی بی در حال حاضر یک توکن ERC-20 و توکن اصلی صرافی OKEx است، مشابه با Binance Coin (BNB).

بنیان‌گذاران او کی بی (OKB) چه کسانی هستند؟

جی هائو (Jay Hao) از ابتدا به‌عنوان مدیرعامل به صرافی OKEx پیوست و همچنان بر کرسی این سِمَت تکیه زده است. هائو حرفه خود را وقف تکنولوژی و مهندسی کرده و مدتی است که صنعت بلاک‌چین را با تمرکز بر برنامه‌های پخش ویدئو و بازی‌های موبایلی مبتنی‌بر بلاک چین دنبال می‌کند.

قبل از پیوستن به OKEx، هائو بیست سال در صنایع نیمه‌رسانا فعالیت کرده بود. او طیف گسترده‌ای از کدک‌ها (Codecs) را توسعه داده است؛ ازجمله UVLED ،ASIC ،FPGA و SOC (برای پردازنده‌های چند‌رسانه‌ای). شایان ذکر است هائو تجربه فراوانی در مدیریت و توسعه محصول دارد.

یکی دیگر از اعضای اصلی تیم مدیریت OKEx، مینگ شینگ استار خو (Mingxing ‘star’ Xu) نام دارد. در سال ۲۰۱۳، او OKCoin را در چین تأسیس کرد و شهرت زیادی در این صنعت به‌دست آورد. در سال ۲۰۱۷ نیز، او صرافی OKEx را در مالت بنیان نهاد که زیرنظر نهاد حقوقی جداگانه فعالیت می‌کند. در‌حال‌حاضر، مینگ شینگ مدیرعامل گروه OK است.

درباره‌ی توکن او کی بی (OKB) و کاربردهای آن

دارندگان توکن (اوکی بی) OKB می‌توانند برای توسعه اکوسیستم او کی بی (OKB) نظرات خود را ارائه دهند و در مدیریت این شبکه سهیم باشند. این توکن فقط برای ارائه تخفیف در کارمزدهای ترید به کار نمی‌رود، بلکه یک اکوسیستم قدرتمند خواهد داشت که کاربران می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند. همچنین برای استفاده از خدمات داخلی OKEx، همچون SlowMist ،Boesin و Certic (هر سه پروژه روی امنیت بلاکچین تمرکز دارند) شما باید هزینه را از طریق توکن او کی بی (OKB) پرداخت کنید.

مهم‌ترین کاربردی که می‌توان در آینده برای توکن او کی بی (OKB) متصور شد، استفاده از این توکن جهت پرداخت در حوزه خدمات مالی دیفای است.

توکن او کی بی (OKB) ، چندین برنامه داخلی و خارجی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان پوشش پرداخت‌ها، اطلاعات بازار، کیف پول، مدیریت وام‌دهی و ثروت، امنیت سایبری، مسافرت، سبک زندگی و برنامه‌های سرگرمی را نام برد. این برنامه‌ها به دارندگان توکن او کی بی (OKB) اجازه می‌دهند که با توکن‌های او کی بی (OKB) خود، این خدمات و محصولات را خریداری کنند و پرداخت‌های خود را انجام دهند.

چرا او کی بی (OKB) منحصر است؟

توکن او کی بی (OKB) نقش مهمی در اکوسیستم OKEx ایفا می‌کند؛ چرا‌که به کاربران اجازه می‌دهد تا بسته به تعداد توکن‌هایشان، حداکثر از ۴۰درصد تخفیف در تراکنش‌ها بهره‌مند شوند. صرافی یادشده کاربران را به دو گروه تقسیم می‌کند: معمولی و VIP. کمیسیون‌ها روزانه به‌روز می‌شوند و به کاربران عادی با‌توجه‌به سهام او کی بی (OKB) آن‌ها و به کاربران VIP با‌توجه‌به حجم معاملاتشان تخفیف‌‌ داده می‌شود.

مزایای ارز دیجیتال او کی بی (OKB) چیست؟

  • تخفیف در کارمزد ترید ارز دیجیتال

افرادی که همواره در حال ترید ارز دیجیتال هستند، به دنبال راهی جهت کاهش مقدار کارمزدی هستند که برای تبدیل رمزارزها به یکدیگر باید پرداخت کنند. خبر خوب این است که دارندگان ارز دیجیتال او کی بی (OKB) می‌توانند تا 25 درصد هزینه‌های معاملاتی خود را کاهش دارند.

  • درآمد پسیو با ذخیره او کی بی (OKB)

با خرید توکن اوکی بی می‌توانید از مزایای OKEx Earn، یعنی دریافت سود با خرید و ذخیره او کی بی (OKB)، بهره‌مند شوید.

  • OKEx Jumpstart

OKEx Jumpstart یکی دیگر از فرصت‌هایی است که در اختیار دارندگان ارز دیجیتال اوکی بی قرار داده می‌شود تا درآمد بیشتری داشته باشید. از طریق این قابلیت، افراد سرمایه خود را استیک کرده و به عنوان پاداش، از پروژه‌های آتی بلاک‌چین، توکن دریافت می‌کنند.

علاوه بر این، اگر 100 توکن او کی بی (OKB) خریداری کرده و به مدت 5 روز آنها را نگهدارید، می‌توانید بر اساس مقدار رمزارزی که دارید سهام دریافت کرده و در فروش توکن‌های Jumpstart شرکت کنید.

  • مزایای دیگر:

علاوه بر موارد گفته شده، افراد می‌توانند از او کی بی (OKB) برای انجام معاملات مارجین، وام C2C و رای دهی و … استفاده کنند.

امنیت شبکه او کی بی (OKB)

او کی بی (OKB) توکنی ERC-20 است که بر اجماع اثبات سهام (PoS) اتکا دارد. در ابتدا، او کی بی (OKB)مبتنی‌بر بلاک‌چین اتریوم بود؛ اما بعداً این شرکت به بلاک‌چین خود، یعنی OKExChain، نقل‌مکان کرد.

اولویت اصلی توسعه‌دهندگان OKEx امنیت شبکه است و پلتفرم OKEx محیط تجاری مطمئن و پایداری دارد. آن‌ها از تعادل بار سرور و خوشه‌بندی توزیع‌شده و سایر فناوری‌ها برای محافظت از شبکه استفاده می‌کنند.

علاوه‌بر‌این، OKEx کیف‌پول‌های سرد و گرم ارائه می‌دهد. کیف‌پول‌های سرد یکی از روش‌های ایمن برای ذخیره ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌آیند؛ با‌این‌حال، کیف‌پول‌های گرم نیز بسیار امن هستند و قابلیت‌های زیادی دارند. این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید که OKEx از قابلیت چند‌امضایی برخوردار است و تراکنش‌های سریع و راحت و ایمن را امکان‌پذیر می‌سازد. او کی بی (OKB) یک ارز رمزنگاری شده است که توسط بنیاد بلاک‌چین OK و صرافی رمزنگاری OKEx ارائه شده است. تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که قیمت این رمزارز باتوجه‌به حمایت صرافی OKEx از آن، همواره روبه‌رشد خواهد بود. بااین‌حال باید دید که در گذر زمان، تیم توسعه این رمزارز چه برنامه‌ای داشته و تا چه اندازه می‌تواند رضایت سرمایه‌گذاران را جلب کند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.