لیدو [LDO] با رسیدن به سطح مقاومت سفت کلیدی، می تواند افزایش بازده را کاهش دهد

لیدو [LDO] با رسیدن به سطح مقاومت سفت کلیدی، می تواند افزایش بازده را کاهش دهد

لیدو [LDO] عملکرد روزانه و هفتگی چشمگیر را ثبت کرد. در 24 ساعت گذشته، 15 درصد افزایش یافت.اکشن قیمت به سطح مقاومت سفت کلیدی در 2.8 دلار رسید، که می‌تواند روند صعودی را کاهش دهد

یا در صورتی که فروشندگان بیشتری به سود آن سطح دست پیدا کنند، یک معکوس ایجاد کند. RSI به سمت منطقه اشباع خرید حرکت کرد و LDO را صعودی و آماده بازگشت کرد.فعالیت قابل توجه نهنگ ها می تواند مقیاس را برای گاو نر افزایش دهد.

آیا مانع 2.8 دلاری فروشندگان را جذب خواهد کرد؟

از اواسط ژانویه، LDO در محدوده 2 تا 3.2 دلار در نوسان بوده است. در اواخر ماه مارس، LDO دوباره 2 دلار را آزمایش کرد و شاهد افزایش تقاضا در این سطح بود.

یک آزمایش مجدد عقبگرد نشان داد که موانع 2.229 دلار و 2.5 دلار برطرف شد. رالی قوی را نیز می توان به صعودی بیت کوین نسبت داد [BTC]، که در چند روز گذشته به اوج های جدیدی دست یافت.

در زمان انتشار، BTC به 26.9 تا 28.8 هزار دلار محدود شد، که می تواند LDO را از غلبه بر مانع 2.8 دلاری به تعویق بیاندازد. به این ترتیب، فروشندگان می توانند وارد بازار شوند و ارزش را کاهش دهند.

اهداف کوتاه فروش فوری 2.5 دلار، 2.3 دلار و 2.2 دلار خواهد بود. یک فشار نزولی گسترده می تواند LDO را وادار کند که حمایت قبلی 2 دلاری را دوباره آزمایش کند.

از سوی دیگر، اگر یک جلسه متقاعد کننده بالاتر از سطح 2.8 دلار بسته شود، گاوها می توانند اهرم بیشتری به دست آورند. چنین افزایشی، به خصوص اگر بیت کوین بالاتر از محدوده خود بشکند، می تواند LDO را تنظیم کند تا سطح مقاومت سربار را مجدداً در 3.26 دلار آزمایش کند.

در زمان نگارش این مقاله، RSI (شاخص قدرت نسبی) بالای 50 بود که نشان دهنده یک LDO صعودی است. اما RSI به منطقه اشباع خرید نزدیک‌تر می‌شد که می‌تواند آن را برای تغییر قیمت آماده کند. به طور مشابه، OBV (On Balance Volume) افزایشی را نشان داد که نشان دهنده افزایش تقاضا برای LDO در دو روز گذشته است.

LDO شاهد فعالیت قابل توجه نهنگ ها بود

در 4 آوریل فعالیت نهنگ قابل توجهی به ارزش بیش از 1 میلیون دلار LDO انجام شد. افزایش فشار صعودی بر قیمت LDO به دنبال آن، همراه با شکستن مقاومت 2.5 دلاری.

به همین ترتیب، میانگین سن سکه و عرضه خارج از مبادلات در چند روز گذشته افزایش یافت و فاز انباشت شدید را تقویت کرد. نگاهی به معیارهای زنجیره ای نشان داد که فشار فروش از دسته دارندگان 100 هزار تا 1 میلیون LDO ناشی می شود زیرا بقیه نهنگ ها انباشته می شوند. در نتیجه، مقاومت سفت در 2.8 دلار می تواند روند صعودی را کاهش دهد، اما اگر BTC 29 هزار دلار را پس بگیرد، فعالیت قابل توجه نهنگ می تواند این افزایش را افزایش دهد. به این ترتیب، سرمایه گذاران باید اقدامات قیمت بیت کوین را از نزدیک دنبال کنند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.