چگونه سرمایه گذاران Tron می توانند به عنوان برندگان Q2 ظاهر شوند؟

چگونه سرمایه گذاران Tron می توانند به عنوان برندگان Q2 ظاهر شوند؟

سرمایه گذاران Tron می توانند به عنوان برندگان Q2 ظاهر شوند، اما تنها در صورتی که TRX به این مسیر وفادار بماند.ارتقای سهام آینده Tron ممکن است استراتژی مخفی برای جذب نقدینگی باشد.

TRX با کاهش حجم و معامله گران در حاشیه منتظر رفع مه، کند می شود. شبکه ترون در ماه مارس نقطه عطفی به دست آورد. اما تا کی می تواند این مثبت را حفظ کند رشد روند؟ به روز رسانی های اخیر نشان می دهد که به لطف یک دلیل عمده، به طور بالقوه می تواند رشد بیشتری داشته باشد.ترون [TRX] آخرین گزارش ماهانه نیز سه مورد از بیشتر را برجسته کرده است تحولات مهم که در ماه مارس انجام شد. نسخه TRC-20 USDT به بالاترین سطح تاریخی جدید بیش از 44.1 میلیارد دلار رسید و به آن اجازه داد تا از درآمد تراکنش بیشتری بهره مند شود.

این شبکه همچنین پشتیبانی از USDT را در شبکه اجتماعی تلگرام اضافه کرد. شاید سنگین ترین و مهم ترین از سه اعلامیه مهمی که ممکن است در آینده نزدیک بر ترون تأثیر بگذارد، راه اندازی آینده باشد. Tron stake 2.0. چرا stake 2.0 مهم است و آیا تأثیر مثبتی بر ترون خواهد داشت؟ ظاهراً انتظار می‌رود این ارتقا انعطاف پذیری سهام را افزایش دهد. علاوه بر این، این شبکه همچنین می‌تواند مدت زمان‌بندی متفاوتی را از 3 روز فعال کند.

یکی از مزایای اصلی ارتقا این است که به کاربران اجازه می دهد تا جوایز بیشتری کسب کنند. به طور خلاصه، ارتقاء ممکن است اشتراک در شبکه Tron را جذاب تر کند.

Tron stake 2.0 ممکن است تقاضای بیشتری را برای TRX ایجاد کند

اگر Tron موفق شود، توکن بومی آن TRX ممکن است از TVL بالاتر بهره مند شود زیرا افراد بیشتری می خواهند سکه های خود را به اشتراک بگذارند. TVL TRX از ابتدای سال 2023 به جهش قابل توجهی دست یافت و جریان قوی نقدینگی را در شرایط مطلوب بازار تأیید کرد. اما همه اینها برای عملکرد قیمت TRX چه معنایی دارد؟ یک پلت‌فرم شرط‌بندی کارآمدتر نه‌تنها سهم‌بندی بیشتر را تشویق می‌کند، بلکه به طور بالقوه تقاضا را نیز افزایش می‌دهد. دارندگان درازمدت ممکن است نسبت به چشم انداز پاداش های بالاتر و انعطاف پذیری بیشتر در مورد شرط بندی اطمینان بیشتری داشته باشند.

علاوه بر این، اقدام قیمت TRX در اواخر ماه مارس یک افزایش دیگر را انجام داد، اما حجم پایین، پتانسیل صعودی آن را محدود کرد. در زمان چاپ در اطراف سطح قیمت 0.065 دلار که در راستای خط اصلاحی فیبوناچی 0.236 بود، تثبیت شد. سطوح بعدی پشتیبانی فیبوناچی TRX می تواند حدود 0.061 دلار و 0.058 دلار باشد. آزمایش مجدد سطح بالای فیبوناچی اصلاحی منجر به آزمایش مجدد اوج فوریه آن در نزدیکی سطح قیمت 0.073 دلار می شود. تا کنون حجم ها در بازار پایین مانده است، از این رو تحرکات قیمت پایین است. حجم پایین همچنین می تواند بازتابی از شرایط فعلی بازار باشد که در آن سرمایه گذاران در حاشیه ایستاده اند و منتظر یک نشانه واضح هستند. همین نتیجه توضیح می دهد که چرا احساسات وزنی هنوز در زمان انتشار پایین بود. همچنین نشان می دهد که برخی از سرمایه گذاران به سمت انتظارات نزولی تمایل دارند. در همین حال، تسلط اجتماعی همچنان رو به کاهش بود. شاید نشانه ای باشد که توجه سرمایه گذار ممکن است به جای دیگری تغییر کند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.