توکن سولار (SXP) در یک هفته 170 درصد افزایش می یابد

توکن سولار (SXP)  در یک هفته 170 درصد افزایش می یابد

یک ارز دیجیتال در یک هفته از شرایط آشفته بازار درخشان بوده است: سولار (SXP). این ارز دیجیتال کمتر شناخته شده تنها در یک هفته به طور غیر منتظره 170 درصد افزایش یافته است.

سولار (SXP) با مخالفت با روند گسترده تر بازار، در هفت روز گذشته به میزان خیره کننده 170 درصد افزایش یافته است، سرمایه گذاران را خیره کرده و موجی از هیجان را در این صنعت ایجاد کرده است.با قیمت 0.77 دلار از 3 آوریل، سولار (SXP) بر بیت کوین با عملکرد کند سایه افکنده است.بیت کوین) و اتر (ETH). در حالی که بیت‌کوین به معاملات جانبی خود ادامه می‌دهد و در حدود 28000 دلار در نوسان است، اتر 2 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 1809 دلار معامله می‌شود.

در میان این پس‌زمینه نسبتاً غیر الهام‌بخش، صعود شهاب‌سنگ خورشیدی تصورات جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. بیایید عملکرد قیمت آن را درک کنیم و چه چیزی باعث افزایش آن می شود.

سولار چیست (SXP)

تخم ریزی شده از بایننس با خرید Swipe در جولای 2020، Solar به یک غیرمتمرکز، کم مصرف و جامعه محور تبدیل شده است. بلاک چینبا هدف رقابت با تایتان هایی مانند اتریوم و سولانا (SOL). پیشنهادات پیشرفته سولار با برخی از بحرانی ترین چالش هایی که در حال حاضر دنیای بلاک چین با آن مواجه است، مقابله می کند.

در ذات خود، خورشیدی یک است لایه 1، شبکه بلاک چین منبع باز دارای حاکمیت مستقل غیرمتمرکز (DAO) حکمرانی، اثبات سهام (PoS) مکانیسم اجماع، و یک پروتکل دفتر کل جانبی.

این ترکیب قوی امکان ایجاد توکن های قابل تعویض و غیر قابل تعویض را فراهم می کند (NFT ها) و برنامه های غیرمتمرکز (dapps) با کارایی و دسترسی قابل توجه.

سکه بومی Solar، SXP، شبکه را تقویت می‌کند و به عنوان توکن‌های حاکمیتی و کاربردی عمل می‌کند و به دارندگان آن امتیازات رای و قدرت تأثیرگذاری بر پیشنهادات حاکمیتی می‌دهد.

اکوسیستم خورشیدی به سرعت تکامل می یابد زیرا توسعه دهندگان به طور مداوم ویژگی ها و عملکردهای آن را اصلاح می کنند.

یک منطقه توسعه کلیدی، کیف پول خورشیدی است، یک راه حل کاربر پسند برای ذخیره سکه های سولار (SXP)، ساخت توکن ها یا برنامه های جدید، و شرکت در رای گیری نمایندگان. کیف پول خورشیدی که از طریق برنامه های موبایل و دسکتاپ قابل دسترسی است، تجربه کاربر را بیشتر ساده می کند.

خورشیدی هیجان انگیز متاورس و Solar Launchpad نیز در افق هستند. هدف اولی ایجاد انقلابی در تجربه کاربر است، در حالی که دومی قول می دهد راه اندازی برنامه ها و توکن ها را در شبکه خورشیدی ساده کند. هر دو ویژگی برای باز کردن فرصت ها و ارزش های جدید برای اکوسیستم خورشیدی طراحی شده اند.

علیرغم قصد سولار (SXP) برای مقابله با نقاط دردناک عمده در حوزه بلاک چین، بدون نقص نیست. اگرچه سریع‌تر از شبکه‌های اتریوم و بیت‌کوین است، اما زمان ارسال بلوک هشت ثانیه‌ای آن از دیگر پلت‌فرم‌های بلاک چین مانند سولانا می‌گذرد.

Solar با تعهدی استوار به توانمندسازی توسعه‌دهندگان و پرورش حاکمیت جامعه محور، می‌تواند نقش مهمی در آینده شبکه‌های غیرمتمرکز ایفا کند.

چرا سولار (SXP) در حال افزایش است

یک عامل اصلی که باعث افزایش اخیر SXP می شود، پشتیبانی بایننس است (BNB)، پیشرو صرافی جهانی ارزهای دیجیتال.

بایننس حمایت خود را از طرح مبادله شبکه اصلی و تغییر نام تجاری Swipe (SXP) به Solar (SXP) اعلام کرد که مستلزم انتقال همه است. ERC20توکن‌های BEP2 و BEP20 Swipe (SXP) به شبکه اصلی Solar با نسبت 1 Swipe (SXP) = 1 Solar (SXP).

پس از تکمیل مبادله شبکه اصلی، بایننس به طور انحصاری از سپرده‌گذاری و برداشت توکن‌های Solar سولار (SXP) از طریق شبکه اصلی خود پشتیبانی می‌کند و دیگر به توکن‌های Swipe (SXP) رسیدگی نمی‌کند.

این پیشرفت در حالی صورت می‌گیرد که شبکه خورشیدی در حال بهبود مستمر است و انتظار می‌رود طراحی کیف پول جدیدی در سال جاری منتشر شود.

علاوه بر این، یک بلوک کاوشگر کاملاً جدید، Solarscan، چند روز پیش فعال شد و عملکرد و تجربه کاربری پیشرفته‌تری را ارائه کرد. Solarscan از ابتدا برای کار یکپارچه با Solar Core 5.0 توسعه داده شد که قرار است اواخر امسال منتشر شود. در جشن سالگرد اولین شبکه اصلی Solar، توسعه‌دهندگان اولین توکن‌های SXP خود را از طریق توییتر توزیع کردند و پنجاه نفر هر کدام صد SXP دریافت کردند. همراه با مبادله شبکه اصلی و تغییر نام تجاری آینده و تجربه کاربری نوآورانه ارائه شده توسط Solarscan، به طور قابل توجهی به رشد قابل توجه ارزش سولار (SXP) کمک کرده است.

200 روز ساده میانگین متحرک (SMA) برای SXP از 28 مارس 2023 چراغ سبزی را برای سرمایه گذاران روشن کرده است. این سیگنال صعودی، همراه با افزایش قیمت دارایی بالاتر از SMA 50 روزه، تصویر روشنی از عملکرد این ارز دیجیتال ترسیم می کند.

با این حال، مقدار RSI فعلی 84.84 یک پرچم قرمز را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد SXP وارد محدوده خرید بیش از حد شده است. RSI، یک نوسان ساز حرکتی پرکاربرد، به تعیین اینکه آیا دارایی بیش از حد فروخته شده است (زیر 30) یا خرید بیش از حد (بالای 70) کمک می کند.

با توجه به CoinCodex، انتظار می رود SXP کاهش کوتاه مدت حدود 18 درصدی را تجربه کند و قیمت آن را تا 11 آوریل به 0.607728 دلار کاهش دهد.

با وجود این عقب نشینی موقت، پیش بینی می شود که SXP بازگشت قابل توجهی داشته باشد و تا 2 می به 1.645556 دلار برسد.

در توافق با CoinCodex، DigitalCoin همچنین آینده روشنی را برای سولار (SXP) پیش بینی می کند. این پلتفرم میانگین قیمت 1.59 دلار را برای این ارز دیجیتال در سال 2023 پیش بینی می کند و به دنبال آن افزایش بیشتری به 2.50 دلار در سال 2025 خواهد داشت. خورشیدی سولار (SXP) دلار به نظر می رسد برای شکست دیگری تلاش می کند، اما مراقب باشید. اگر به RSI نگاه کنید، در حال حاضر به روند نزولی رسیده است که به این معنی است که این پمپ به اندازه پمپ های قبلی بزرگ نخواهد بود مگر اینکه روند نزولی شکسته شود.

بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال ذاتاً بی ثبات است و پیش بینی قیمت ها را باید با کمی نمک در نظر گرفت.

قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، معامله گران باید تحقیقات گسترده ای انجام دهند، عوامل متعددی را در نظر بگیرند و ریسک های موجود را به طور کامل درک کنند. هرگز بیش از آنچه می توانید از دست بدهید سرمایه گذاری نکنید و همیشه مدیریت ریسک مسئولانه را تمرین کنید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.