معرفی ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis

معرفی ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis

گنوسیس Gnosis یک بازار پیش‌بینی غیرمتمرکز و منبع باز است که بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده است و کاربران می توانند بازارهایی را ایجاد کنند که در آن بتوانند در مورد هر رویداد یا نتیجه دلخواه حدس بزنند.

گنوسیس با استفاده از پروتکل اتریوم قادر است اکوسیستمی ایمن و شفاف را تضمین کند. هدف پروتکل گنوسیس تغییر الگو با ارائه کارآمدترین ابزار پیش‌بینی در جهان و تعیین استاندارد جهانی برای پیش‌بینی بازارها است.

گنوسیس Gnosis dApp یک پلتفرم پیش‌بینی مارکت است که بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است. گنوسیس Gnosis که در ژانویه 2015 تأسیس شد، به گونه ای طراحی شده است که به کاربران این توانایی را می دهد تا در مورد هر رویدادی حدس بزنند، مانند اینکه چه تیم ورزشی ممکن است در بازی بعدی خود برنده شود یا چه کسی امکان دارد در انتخابات محلی برنده شود. گنوسیس Gnosis با فعالیت در یک شبکه غیرمتمرکز و اجازه دادن به کاربران برای ایجاد بازارهای خود به دلخواه، تجربه ای منحصربفرد و پلتفرم امن را برای کاربران خود ارائه می دهد.

ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis چیست؟

ارز گنوسیس Gnosis با استفاده از شبکه اتریوم این امکان رو داره تا یه اکوسیستم امن و واضح رو تضمین و معرفی بکنه. همچنین هدف از راه اندازی و عرضه ارز گنوسیس Gnosis، تغییر پارادایم با ارائه کارآمدترین ابزار پیش بینی در جهان و تعیین استاندارد جهانی برای بازارهای پیش بینی هست.

علاوه بر این، ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis نوعی پلتفرم بازار پیش بینی هست که به عنوان یه برنامه غیر متمرکز در شبکه ارز دیجیتال اتریوم ساخته شده. این پلتفرم شامل یه کیف پول و یه صرافی هلندی هست، با این حال پلتفرم گنوسیس قبل از فراهم کردن بازار پیش بینی، یه لایه زیرساخت کامل به وجود میاره که می تونین از اون برای ساخت برنامه بازار پیش بینی خودتون استفاده کنین.

ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis توکن ارائه شده پلتفرم گنوسیس هست که نوعی برنامه غیر متمرکز هست. بهتره بدونین که ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis به کاربران این امکان رو میده تا از قراردادهای هوشمند استفاده کنند، تراکنش ها رو در شبکه انجام بدن و در رای های حاکمیتی شرکت داشته باشن.

گنوسیس (Gnosis) چگونه کار می کند؟

گنوسیس Gnosis 3 محصول اصلی را برای کاربران GNO ارائه می دهد و این محصولات از 3 لایه مجزا برای ارائه تجربه مناسب برای کاربران استفاده می کنند.

لایه هسته گنوسیس Gnosis قراردادهای هوشمند پایه را برای پلتفرم گنوسیس Gnosis فراهم می کند. لایه سرویس گنوسیس Gnosis منابعی را برای برنامه های مصرف کننده ارائه می دهد و برای ابزارهایی مانند چت بات ها و استیبل کوین ها استفاده می شود. در نهایت، لایه برنامه های کاربردی گنوسیس که عمدتا شامل ابزار هایی است که بازارهای خاص یا بخش های انتخابی مشتریان را هدف قرار می دهد را پیش بینی می کند. برخی از برنامه ها توسط گنوسیس Gnosis و برخی توسط شخص ثالث ساخته شده اند.

شبکه آپولو (بازار پیش‌بینی گنوسیس Gnosis) به کاربر این امکان را می‌دهد تا برای هر رویداد دلخواه، بازاری ایجاد کند که در آن کاربران بتوانند پوزیشن های خرید و فروش باز کنند و نتیجه آن را حدس بزنند. با گذشت زمان یا رخ دادن رویدادهای مرتبط، احتمال وقوع نتایج خاص بیشتر می‌شود که ارزش توکن‌های مرتبط را افزایش می‌دهد. پس از نهایی شدن رویداد، توکن‌هایی که نتیجه نهایی را نشان می‌دهند ارزش کامل شرط ها را دریافت می‌کنند؛ در حالی که بقیه توکن‌ها با نتیجه ی دیگر، بی‌ارزش می‌شوند.

تاریخچه ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis:

در سال های گذشته، کاربردها و دامنه بازارهای پیش بینی به بخش ها متفاوتی گسترش پیدا کرد و اینجا بود که پلتفرم گنوسیس Gnosis راه اندازی شد.

ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis در سال 2015 توسط شخصی به اسم مارتین کوپلمن و استفان جورج و زیرنظر شرکت ConsenSys که یه استودیوی تولید سرمایه گذاری ارز دیجیتال اتریوم هست، راه اندازی و عرضه بازار شد. تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis تجربه زیادی در مورد بازارهای پیش بینی و ارزهای دیجیتال دارن و همین امر باعث شده تا ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis هر چه سریع تر به اهداف خود نزدیک تر بشه. پلتفرم گنوسیس Gnosis بعد از راه اندازی محبوبیت زیادی به دست اورد.

در آوریل سال 2017، ارز گنوسیس Gnosis تونست به دلیل محبوبیت زیادی که به دست اورد، سرمایه زیادی به دست بیاره و بودجه خودش رو تایمن بکنه و به یک شرکت مستقل از جبل الطارق تبدیل بشه. ارز گنوسیس Gnosis به دلیل سرمایه ای که در دست داره و محبوبیت زیادی به به دست اورده، در رتبه 108 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره که رتبه خوبی هست.

بنیانگذاران گنوسیس Gnosis چه کسانی هستند؟

گنوسیس Gnosis در سال 2015 توسط مارتین کوپلمن و استفان جورج زیر نظر ConsenSys، یک استودیوی تولید سرمایه گذاری اتریوم تاسیس شد. در آوریل 2017، گنوسیس توانست بودجه ای را به دست آورد و به یک شرکت مستقل مستقر در جبل الطارق تبدیل شد. گنوسیس در حال حاضر بیش از 50 عضو تیم در سراسر جهان دارد و یک مرکز توسعه اصلی در برلین در فضای همکاری Full Node دارد. با توجه به ساختار فروش، جایی که اکثر توکن‌ها بر اساس مقیاسی کشویی به تیم گنوسیس می‌رسند که بسته به مدت زمان فروش متفاوت است، تنها ۵ درصد از توکن‌ها در واقع به خریداران عرضه شد. بیش از ۹۰ درصد از عرضه پیش فروش به تیم گنوسیس Gnosis اختصاص داده شد، زیرا خریداران از ترس از دست دادن آن، کل عرضه ۱۲.۵ میلیون دلاری را در عرض ۳ ساعت خریداری کردند. پس از تقاضای غیرمنتظره پیش‌فروش، تیم موافقت کرد که توکن‌ها را به مدت یک سال قفل کند تا نگرانی‌های خریدار در مورد تیمی که دارایی‌هایشان را به فروش می رساند، کاهش یابد.

لایه های پلتفرم گنوسیس Gnosis:

پلتفرم گنوسیس Gnosis شامل 3 لایه هست که محصولات و پروتکل های غیر متمرکز در بستر این لایه ها توسعه و گسترش پیدا می کنند. • لایه اصلی یکی از لایه های پلتفرم گنوسیس Gnosis، لایه اصلی هست. این لایه مرکز و اساس کار این پلتفرم هست و جایی هست که قراردادهای هوشمند که اتفاق ها، توکن های شرطی، پردازش تراکنش ها و مکانیسم ها در اون قرار می گیرن. همچنین لایه اصلی پلتفرم گنوسیس به صورت رایگان و متن باز در اختیار کاربران قرار می گیره و کاربران می تونن تراکنش های خودشون و اجرای قراردادهای هوشمند خودشون رو در این لایه انجام بدن.

• لایه سرویس یکی دیگه از لایه های پلتفرم گنوسیس Gnosis، لایه سرویس هست. این لایه جایی هست که خدماتی مثل استیبل کوین ها، ربات چت و مکانیسم های بازار ارزهای دیجیتال و بازارهای پیش بینی در بستر این لایه ساخته میشن و راه اندازی میشن. همچنین کاربران پلتفرم ها معمولا با این لایه در تماس هستن. علاوه بر این، تیم توسعه دهنده این امکان رو دارن تا امکانات مورد نیاز خودشون رو به این لایه سرویس اضافی کنند.

• لایه برنامه یکی دیگه از لایه های پلتفرم گنوسیس Gnosis، لایه سرویس هست. این لایه شامل برنامه های غیر متمرکز پیش بینی بازار هست که در بستر ناسیس به وجود میان. بعضی از این برنامه ها توسط خود شبکه نوسیس به وجود میان، ولی برخی از اون ها نیز به وسیله بقیه توسعه دهنده ها راه اندازی شده و هزینه های خودشون رو از کاربران به دست میارن.

چه چیزی گنوسیس (Gnosis) را منحصربفرد می کند؟

گنوسیس Gnosisترکیبی از محصولات و ابزارهای منحصربفرد را برای علاقه مندان به بلاک چین سنتی ارائه می دهد. ابزار پیش‌بینی بازار به هر کسی اجازه می‌دهد تا از برنامه‌های پیش‌بینی سفارشی‌شده استفاده کند که به هر رویداد دلخواه امکان داد و ستد می‌دهد.

GNO همچنین یک صرافی غیرمتمرکز و Gnosis Safe، راهی امن برای مدیریت دارایی های دیجیتال، ارائه می دهد. گنوسیس با سه خط تولید متقابل همراه با یک تیم فعال جهانی در مقابل رقبای کمتر شناخته شده متمایز است.

ویژگی های پلتفرم گنوسیس Gnosis:

ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis ترکیبی از ابزارهای منحصر به فرد رو برای علاقه مندها به بلاک چین ارائه میده. همچنین ابزار پیش بینی بازار به هر کسی این امکان رو میده تا از برنامه های پیش بینی سفارشی شده استفاده کنند که این موضوع باعث شده تا این پلتفرم منحصر به فرد بشه. نکته قابل توجه این هست که پلتفرم گنوسیس Gnosis یه صرافی غیر متمرکز و Gnosis Safe نیز ارائه می کنه که راهی امن برای مدیریت دارایی های دیجیتال هست. پلتفرم گنوسیس Gnosis با سه خط تولید متقابل همراه با یه تیم فعال جهانی در برابر رقیب های کمتر شناخته شده متمایز هست و داشتن چنین تیم فعالی باعث میشه تا این ارز دیجیتال موفق تر عمل کنه و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

یکی دیگه از ویژگی های جالب ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis این هست که پلتفرم گنوسیس Gnosis از مجموعه ای از قراردادهای هوشمند ساخته شده بر روی پروتکل اتریوم استفاده می کنه. همچنین از اونجایی که قراردادهای هوشمند در بلاک چین اتریوم میزبانی میشن، کنترل میشن. بهتره بدونین که پلتفرم گنوسیس Gnosis بررسی هایی رو انجام میده تا اطمینان حاصل کنه که کدهای موجود در قراردادهای هوشمند اون ها به روز، ایمن و مطابق با چارچوب فعلی اتریوم هست. با توجه به این توضیحات، پلتفرم گنوسیس منحصر به فرد میشه.

امنیت گنوسیس (GNO) چگونه برقرار می شود؟

پلتفرم گنوسیس Gnosis از یک سری قراردادهای هوشمند ساخته شده بر روی پلتفرم اتریوم استفاده می‌کند. از آنجایی که قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم میزبانی می شوند، امنیت پایه نیز توسط نودها و ماینرهایی که شبکه اتریوم را با استفاده از اثبات کار ایمن نگه می دارند، کنترل می شود. پلتفرم گنوسیس Gnosis حسابرسی های منظمی را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که کدهای موجود در قراردادهای هوشمند آنها به روز، ایمن و مطابق با چارچوب فعلی اتریوم هستند.

آینده گنوسیس Gnosis:

پلتفرم گنوسیس Gnosis به عنوان برترین بازار پیش بینی غیر متمرکز فعالیت می کنه و این زیرساخت رو برای برنامه های پیش بینی به وجود میاره. همچنین تیم توسعه دهنده این پلتفرم تلاش می کنه تا پلتفرم گنوسیس Gnosis رو به پروتکل پیش بینی پیشرو و موفق تبدیل بکنه. اون ها همچنین قصد دارن تا تجربه های خودشون رو در اختیار کاربران قرار بدن که این کار باعث میشه تا محبوبیت این پلتفرم بیشتر بشه و مورد استقابل خیلی از افراد قرار بگیره. به این ترتیب با افزایش محبوبیت این پلتفرم، تقاضا برای خرید ارز دیجیتال این پلتفرم بیشتر میشه و در نتیجه می تونیم آینده GNO رو درخشان پیش بینی کنیم.

با به وجود اومدن مکانیزم های مناسب برای مدیریت توکن ها، تیم محصولات با کیفیتی رو تشکیل داده. همچنین از طریق پیش بینی ها، ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis تاثیر سرمایه گذاری زیادی بر بازارهای پیش بینی گذاشته. با این وجود میشه نتیجه گرفت در صورت پیشرفت و توسعه پلتفرم گنوسیس Gnosis، قیمت ارز گنوسیس نیز افزایش پیدا می کنه و می تونیم اینده GNO رو درخشان تصور کنیم. ولی لازمه قبل از سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال، همه عوامل اثر گذار بر قیمت گنوسیس GNO رو بررسی کنین.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.