رالی 44 درصدی XRP در مارس 2023

رالی 44 درصدی XRP در مارس 2023

در روز سه‌شنبه، ریپل بیش از 13 درصد افزایش یافت و سود ماه مارس خود را به بیش از 44 درصد افزایش داد، زیرا گزارش‌هایی مبنی بر اینکه پرونده SEC به زودی به پایان می‌رسد، منتشر شده است.

بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال شاهد یک رشد قوی در ماه مارس 2023 بود و رمز ارز بومی ریپل به عنوان یکی از قوی‌ترین عملکردها ظاهر شد. در روز سه شنبه، 28 مارس، قیمت XRP با 14 درصد افزایش به 0.55 دلار رسید.

این برای اولین بار از نوامبر 2022 است که قیمت XRP از 0.50 دلار گذشته است. تا زمان انتشار، XRP با 10.35 درصد افزایش با قیمت 0.5371 دلار و ارزش بازار 27.640 میلیارد دلار معامله می شود. که در میان این افزایش قیمت، نسبت سود نیز از آگوست 2021 به بالاترین میزان رسیده است. XRPNetwork به بازیابی چشمگیر خود در ماه مارس ادامه می دهد و قیمت آن در حال حاضر +44٪ در 2 هفته گذشته و +11٪ دیگر امروز افزایش یافت. در نتیجه، ما شاهد سطح بسیار بالایی از برداشت سود معامله‌گران هستیم که در بالاترین میزان نسبت به زیان از آگوست 2021 قرار دارد. ریپل، توکن XRP و SEC

یکی از دلایل اصلی افزایش اخیر قیمت XRP این است که بسیاری از کارشناسان بازار معتقدند که پرونده ریپل در مقابل SEC در اوایل این هفته به پایان خواهد رسید.

مورد بیش از دو سال SEC در ریپل یکی از دلایل عملکرد پایین قیمت XRP بوده است. با این حال، ارز دیجیتال بومی ریپل با وجود این مبارزه قانونی همچنان در بین ده دارایی دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد. با افزایش قیمت فعلی، XRP در رتبه ششم قرار دارد و چشم به حرکت در لیست پنج ارز برتر است. سوزان فریدمن، رئیس سیاست ریپل، اخیراً نگرانی خود را در مورد مقررات کند کریپتو در ایالات متحده ابراز کرده است. سوزان در توییت اخیر خود نوشت: در حالی که سایر حوزه‌های قضایی چارچوب‌های کاملی را برای تنظیم رمز ارزها در ۴ سال پس از خروج @giancarloMKTS از CFTC ایجاد کرده‌اند، ایالات متحده همچنان در تلاش است تا به همان سؤالات آستانه‌ای که او به عنوان رئیس با آن مواجه بود پاسخ دهد. این مسئله این نیست که آیا صنعت ایالات متحده را ترک می کند یا خیر، بلکه با چه سرعتی مطرح است. نتیجه پرونده ریپل در مقابل SEC برای صنعت کریپتو در آغاز دوره جدیدی از مقررات شفاف و روشن مهم خواهد بود.

در حال حاضر XRP با اولین مقاومت اصلی 0.5450 دلار معامله می شود. دو سطح مقاومت بعدی برای آلتکوین 0.5761 دلار و 0.6469 دلار است. اگر در کل SEC به پایان برسد، گاوهای XRP می توانند قیمت را به سطوح بالاتر افزایش دهند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.