ارزهای دیجیتال در دیسکورد Discord که باید آنها را دنبال کنید

ارزهای دیجیتال در دیسکورد Discord  که باید آنها را دنبال کنید

بارها ثابت شده که اطلاعات دقیق و بروز در دنیای ارزهای دیجیتال چقدر مهم و با ارزش هستن. یکی از شبکه هایی که به راحتی میشه در اون به اطلاعات بروز فضای ارز دیجیتال دسترسی داشت، پلتفرم دیسکورد Discord هست.

در واقع سرورهای دیسکورد Discord یکی از اولین جاهایی هستن که اخبار جدید ارز دیجیتال در اون ها منتشر میشه.

شبکه اجتماعی دیسکورد Discord چیست؟

شبکه اجتماعی دیسکورد یا Discord ابزاری عالی برای ارتباط با افراد همفکر و تعامل با پروژه های مورد علاقه اون هاست. برای علاقه مندان به دنیای کریپتوکارنسی ها، دیسکورد Discord می تونه مکان خوبی برای کسب اطلاعات، سوال پرسیدن و تبادل ایده باشه. علاوه بر این، کانال های دیسکورد Discord مربوط به پروژه های مختلف می تونن نقش مهمی در آموزش افراد قبل از سرمایه گذاری داشته باشن.

دیسکورد یا Discord رسانه اجتماعی و مجمعی هست که افراد رو حول پروژه ای دلخواه، گرد میاره. در دیسکورد Discord موضوعات مختلفی طرح میشه و علاقه مشترک افراد، بهونه ای برای ارتباط و همکاری میشه. هدف ابتدایی از ایجاد این رسانه، به برقراری ارتباط بین گیمرها در حین بازی مربوطه بود، به نحوی که گیمرها می تونستن از طریق چت، بازی رو با سایر افراد هماهنگ کنند. بعدها دیسکورد Discord به حوزه های زیادی هم راه پیدا کرد و اکنون هم استفاده از اون در بازار ارز دیجیتال رونق پیدا کرده. مهم‌ترین موضوع در صنعت ارز‌های دیجیتال بیت‌کوین نیست، بلکه اطلاعات دقیق و به‌روز شده است. از این رو، شبکه‌های مجازی و پلتفرم‌های مختلف نقش مهمی برای کاربران فعال در ارز‌های دیجیتال ایفا می‌کنند؛ زیرا آن‌ها را قادر می‌سازد تا جوامعی را برای ارتباط و پشتیبانی تشکیل دهند. دیسکورد Discord یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی در دنیای ارز‌های دیجیتال است. بزرگترین سرور NFT در دیسکورد برای کسانی که به ان اف تی‌ها و یا توکن‌های غیر قابل تعویض علاقه‌مند هستند، انجمن r/NFT است. این سرور توسط انجمن رسمی r/NFT در Reddit ساخته شده است. کاربرانی که به NFT علاقه‌مند هستند می‌توانند با دیگرانی که علایق مشترک دارند صحبت کنند، پاسخ تمام سؤالات خود را بیابند، از زمان انتشار مجموعه‌های جدید NFT مطلع شوند.

علاوه بر این، این انجمن محیط کاربر پسندی دارد و می‌تواند به خوبی شما را با با دنیای جالب NFT‌ها که شامل خلاقیت‌های هنری، دامنه‌ها و حتی هویت‌های دیجیتالی است، آشنا کند.

  • Cryptohub

برای افراد تازه کار ارزهای دیجیتال که به دنبال آموزش و یادگیری هستن، این گروه یکی از بهترین سرورهای دیسکورد Discord هست. گروه Cryptohub سعی می کنه تا افراد مبتدی رو به مسیر درست هدایت کنه. در این سرور افراد می تونن آموزش های لازم رو فرا بگیرن و بتونن با داشتن دانش و تخصص کافی معاملات رو انجام بدن. همچنین سیگنال هایی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال صادر میشه.

  • Larva Labs

یکی از گروه های موجود در دیسکورد Discord مربوط به ارزهای دیجیتال، سرور Larva Labs هست که مخصوص توکن های غیرمثلی یا NFT هاست. این سرور در سال 2017 راه اندازی شد و در حال حاضر به یکی از گروه های مورد علاقه طرفداران NFT تبدیل شده. تیم Larva Labs همون تیمی هست که بعضی از پروژه های موفق ارز دیجیتال رو راه اندازی کرده و شما می تونین در این گروه عضو بشین.

  • Cracking Crypto

این گروه برای افرادی که به دنبال درک و فهم ارزهای دیجیتال و کارکرد اون ها هستن، گزینه خیلی خوبی محسوب میشه و جزو بهترین کانال های دیسکورد Discord هست که همیشه به کاربران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال اطلاعات و داده های دقیق رو ارائه میده. سرور Cracking Crypto اساسا یه گروه ترید هست که در اون بیشتر به موضوعات سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال پرداخته میشه.

  • Wallstreetbets

برخلاف کانال های دیگه، منشا محبوبیت این گروه در دیسکورد Discord ارزهای دیجیتال نیست. این کانال قبلا به رصد وال استریت می پرداخت و حیله ها و بازی های خطرناک اون رو برملا می کرد. در سال 2021 شرکت GameStop و سرمایه گذاران اون ضربه بزرگی به وال استریت وارد کردن و این به لطف همین کانال ممکن شد. این کانال اکنون 600 هزار نفر عضو داره و بزرگترین سرور دیسکورد با محوریت ارزهای دیجیتال هست.

  • Spacestation

یکی دیگه از بهترین گروه های مرتبط با ارزهای دیجیتال موجود در دیسکورد Discord ، کانال Wallstreetbets هست که در سال 2017 و قبل از اینکه ارزهای دیجیتال زیاد محبوب بشن راه اندازی شد. در نتیجه، این کانال توسط تعداد از قدیمی ترین و باتجربه ترین اعضای جامعه کاربری ارز دیجیتال به وجود اومد. این کانال قبلا یه جامعه کاربری اتریوم بود که ماینرهای اتریوم در اون جمع میشدن و درباره مشکلات موجود بحث می کردن.

  • Crypto Commonwealth

اگه یه سرمایه گذار هستین و به دنبال پروژه ها و ارزهای دیجیتال بلند مدت می گردین، گروه Crypto Commonwealth می تونه واسه شما خیلی مفید باشه. برخلاف کانال های معاملات کوتاه مدت، مباحث و اطلاعات این کانال عمدتا به سرمایه گذاری های بلند مدت مربوط هست. اعضای این جامعه کاربری خیلی خونگرم هستن و معامله گران فعال اون روزانه با تحلیل های تکنیکال و راهنمایی های خودشون به اعضای دیگه کمک می کنند.

  • Today We Push

در حالی که برخی از افراد به طور کاملاً محتاط در هنگام معامله تمام مراحل را دنبال می‌کند و از سیگنال‌های و استراتژی‌های معتبر استفاده می‌کنند، اما برخی دیگر بدون تحقیق در مورد یک پروژه قربانی پامپ و دامپ می‌شوند. پامپ یک وضعیت در بازار است که در نتیجه اقدامات عمدی معامله گران ایجاد می‌شود که باعث می‌شود نرخ مبادله یک ارز دیجیتال به سرعت و اساساً غیر قابل توجیه افزایش یابد. اما دامپ برعکس پامپ است. دامپ یک فروش برنامه‌ریزی شده و انبوه دارایی‌ها با هدف کاهش نرخ ارز در کوتاه مدت است. در این شرایط کلاهبرداران از اعتماد سرمایه‌گذاران سو استفاده می‌کنند و از آن‌ها سود می‌برند.

چرا باید به سرور دیسکورد Discord کریپتو بپیوندید؟

سرورهای ارز دیجیتال دیسکورد یه منبع خیلی خوب برای کسب اطلاعات مختلف درباره ارزهای دیجیتال هستن. این سرورها منابع بی نهایتی هستن که هر نوع اخبار و اطلاعات رو میشه در اون ها پیدا کرد. میشه گفت که این گروه ها ایالت های مختلف دنیای ارز دیجیتال هستن. Today We Push یکی از شناخته شده‌ترین سرور‌های Discord دیسکورد برای اطلاع‌رسانی در مورد پامپ و دامپ است. با استفاده از این سرور می‌توانید دقیقاً متوجه شوید آلتکوین‌ها در وضعیت پامپ قرار دارند. بنیانگذارها و توسعه دهنده ها هم می تونن از سرورهای دیسکورد برای اطلاع رسانی اخبار و بروزرسانی های جدید استفاده کنند. بازار ارزهای دیجیتال یه بازار کاملا پویا هست و هر لحظه ممکنه اتفاقات جدیدی در اون رخ بده. به همین دلیل بهترین سرورهای دیسکورد Discord همیشه به دنبال جمع آوری اطلاعات و داده های جدید از سراسر دنیا هستن.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.