علت کاهش قیمت بیت کوین امروز چیست؟

علت کاهش قیمت بیت کوین امروز چیست؟

قیمت بیت کوین امروز کاهش یافته است زیرا احساسات منفی پیرامون بایننس قیمت ارزهای دیجیتال را تهدید می کند و BTC/USD به پایین ترین سطح ده روزه سقوط کرد.

قیمت بیت کوین امروز کاهش یافته است زیرا کریپتو هفته جدیدی را با عملکرد ضعیف دارایی های ریسک پذیر اصلی باز می کند.

اخبار منفی بایننس و تهدید قیمت بیت کوین

داده‌های TradingView نشان می‌دهد که بیت کوین ۱.۶ درصد در روز کاهش یافته و به سمت 26500 دلار می‌رود.

بزرگترین ارز رمزنگاری شده بیشتر تعطیلات آخر هفته را در یک حرکت بدون روند در حال نوسان بود. با این حال، افتتاحیه وال استریت در 27 مارس باعث بازگشت نوسان شد و در زمان نگارش این مقاله، روند نزولی همچنان ادامه دارد.

کاتالیزور اصلی در قالب خبری منتشر شد که بزرگترین صرافی جهانی بایننس توسط رگولاتورهای ایالات متحده شکایت کرده است.

یک سند از نظر کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) که از سال 2021 در حال بررسی بورس است، قوانین معاملات مشتقات را نقض می کند.

این ادعا می‌کند: «مدافعان قوانین فدرال قابل اجرا را در حالی که پایگاه مشتریان بایننس در ایالات متحده را تقویت می‌کنند، نادیده گرفته‌اند، زیرا انجام این کار برای آنها سودآور بوده است».

یک توییت مرموز از Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس که به عنوان CZ شناخته می شود، به نظر می رسید پست های Sam Bankman-Fried، مدیر عامل سابق صرافی ورشکسته FTX را بازتاب می داد، باعث سردرگمی شد. در واکنش، معامله گران مشتاق بودند این ایده را که تاثیر طولانی مدت بر عملکرد دارایی داشته باشد، کنار بگذارند، به طوری که Daan Crypto Trades آن را “CEX FUD” نامید و به ترتیب به مبادلات متمرکز و مفهوم “ترس، عدم اطمینان و شک” اشاره کرد.

خط روند کلیدی قیمت بیت کوین به عنوان آهن ربا عمل می کند

فشار بر بازارهای رمزنگاری توسط سهام ایالات متحده هدایت نمی شود- S&P 500 در آن روز ثابت بود، در حالی که شاخص Nasdaq Composite نزدیک به 0.7٪ کاهش داشت. در همین حال، شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از ثبت کاهش قیمت خود در حال تثبیت است.در میان سیگنال های متفاوت، قیمت بیت کوین قبل از بهبودی به 26541 دلار کاهش یافت که پایین ترین قیمت از 17 مارس بود.

برای فعالان بازار، یک سطح حمایت کلیدی که اکنون می تواند تست شود، میانگین متحرک 200 هفته ای (WMA) است که در حال حاضر حدود 25500 دلار است. ملکر در آخرین تحلیل BTC/USD خود نوشت: یک بار دیگر، مقاومت 28600 دلاری بسیار شبیه به تلاش ها برای شکست مقاومت 25212 دلار است. در همین حال، منابع نظارتی زنجیره‌ای Material Indicators ادامه داد: «تست مجدد میانگین متحرک 200 هفته‌ای ممکن است زودتر انجام شود». کیت آلن، یکی از بنیانگذاران Material Indicators، چندان خوشبین نبود. در کنار نمودار هفتگی BTC/USD، او به از دست دادن چندین منطقه حمایتی مهم اشاره کرد.

او افزود: “به این معنی نیست که رالی به پایان رسیده است، اما اینها نشانه های قدرت نیستند. به نظر می رسد که BTC برای بسته شدن کندل ماهانه در حال حرکت است.“

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.