پرایس اکشن وودز (woods) چیست؟

پرایس اکشن وودز (woods) چیست؟

این روزها روش‌های پرایس اکشن به یکی از بهترین راه‌های درآمدی در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شدند. چرا که افراد بدون نیاز به دانش خاصی در زمینه ارزهای دیجیتال می‌توانند با استفاده از روش‌های پرایس اکشن درآمد کسب کنند.

یکی از روش‌های که امروزه بر سر زبان‌ها است، روش پرایس اکشن وودز(woods) می‌باشد. این روش توسط شخصی به نام گالن وودز اختراع شد که اسم این روش برگرفته از نام ایشان می‌باشد. پرایس اکشن وودز(woods) روش دیگری است که معامله گران برای تجزیه و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال مختلف از آن استفاده می کنند. ممکن است اطلاعاتی در مورد این پرایس اکشن نداشته باشید زیرا نقش زیادی در سبک های قیمتی بازی نمی کند. به هر حال ما این نوع تحلیل قیمت را به شما معرفی می کنیم. طرفداران پرایس اکشن معتقدند در حالی که داده های اقتصادی و اخبار بنیادی جهانی نیروی محرکه حرکت قیمت در بازار هستند، برای موفقیت در بازار نیازی به تجزیه و تحلیل آنها نداریم. دلیل این امر بسیار ساده است زیرا تمامی اخبار اقتصادی دنیا که باعث حرکت قیمت در بازار می شود در نهایت در خود نمودار قیمت منعکس می شود و به وضوح می توانید اطلاعات خوبی از نمودار قیمت بدست آورید.

پرایس اکشن چیست؟

پرایس اکشن روشی است که تریدرها با استفاده از آن نمودارهای معاملاتی را بدون استفاده از هیچ ابزاری تحلیل می‌کنند. الگوهای پرایس اکشن دیدی به تریدر می‌دهد که با آن می‌تواند روند بازار را تا حدودی تشخیص دهد. همچنین استفاده از روش‌های پرایس اکشن نیازی با داشتن دانش خاصی درباره ابزارهای بازار ارز دیجیتال نیست و به راحتی با استفاده از آن‌ها می‌توان کسب درآمد کرد. همانطور که می‌دانید نمودارها حاکی اطلاعاتی است که تریدرها از آن برای شناسایی روند ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. از آنجایی که تمرکر اصلی پرایس اکشن بر روی نمودار است به راحتی می‌توان روند ارزهای دیجیتال را بررسی کرد. در ادامه مقاله به یکی از روش‌های پرایس اکشن به نام پرایس اکشن وودز خواهیم پرداخت که کمتر کسی با آن آشنایی دارد.

معرفی پرایس اکشن وودز(woods)

پرایس اکشن وودز (woods) یکی دیگر از روش‌های پرایس اکشن می‌باشد که از طریق آن تریدرها بازار را تحلیل می‌کنند. این روش همانند سایر روش‌های پرایس اکشن محبوبیت زیادی ندارد و همچنین اطلاعات کامل یا جامعی درباره آن وجود ندارد. شما می‌توانید با خواندن مقاله مقایسه انواع روش های پرایس اکشن با دیگر روش‌ها آشنا شوید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. روش پرایس اکشن وودز توسط شخصی به نام گالن وودز اختراع شده است. با استفاده از این روش می‌توانید بازار فارکس و بازار ارزهای دیجیتال را نوسان گیری و تحلیل کنید.

به طور کلی روش‌های پرایس اکشن در شناسایی روند بازار بدون استفاده از هر گونه ابزاری بسیار مفید است.این سبک پیچیدگی بیشتری نسبت به پرایس اکشن RTM دارد که همین موضوع باعث شده کمتر کسی به سراغ این روش بیاید. پرایس اکشن وودز(woods) دارای 6 الگو یا ستاپ معاملاتی است که از طریق آن‌ها می‌توان روند قیمتی را پیش بینی کرد.

عملکرد پرایس اکشن وودز(woods) به چه شکل است؟!

زمانی که فروشندگان زیادی وارد بازار می شوند، کاهش شدید قیمت و عدم بازگشت قیمت رخ می دهد که این موضوع در آن مناطق قابل توجه معامله گران بازار ارزهای دیجیتال قرار می گیرد. تریدرها و معامله گران، باید مراقب این موارد باشند؛ زیرا ممکن است فروشندگان هنوز فعال باشند و در صورت افزایش قیمت، آماده فروش ارزهای خود باشند. فروشندگان با این کار دوباره قیمت را پایین می آورند. در موقعیتی که خریداران زیادی به بازار می پیوندند، مناطق تقاضا تشکیل می شود؛ قیمت بالا می رود و از آن به بعد کاهش نمی یابد. معامله گران در این شرایط به دنبال این هستند که بدانند اگر قیمت به آن سطح بازگردد، آیا بعد از خرید، مجددا افزایش می یابد یا خیر.

پرایس اکشن وودز(woods) بهتراست یا سایر پرایس اکشن ها؟!

پرایس اکشن وودز(woods)، روشی است که معامله گران و تریدرهای زیادی با آن آشنا نیستند و همچنین اطلاعات زیادی درباره آن در سایت ها و منابع خارجی هم وجود ندارد؛ با این وجود کسانی هستند که از این روش برای تحلیل روند قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، استفاده می کنند.

در پاسخ به پرسش پرایس اکشن وودز(woods) چیست، متوجه شدیم که این پرایس اکشن نسبت به روش های دیگر، پیچیدگی بیشتری دارد، اما آمار و داده ای که از روش پرایس اکشن وودز می توان استخراج کرد، دقیق تر است.

پرایس اکشن هایی که در بازار ارزهای دیجیتال استفاده می شوند، همگی یک هدف را دنبال می کنند و آن هم کسب اطلاعات از نمودار قیمت است که بدون استفاده از هیچ اندیکاتوری میسر می شود. پرایس اکشن وودز هم از همین روش پیروی می کند و تفاوت چندانی هم با سایر روش ها ندارد.

کاربردهای پرایس اکشن وودز(woods) چیست؟

تریدرها یا معامله کنندگان، برای آنکه بتوانند در بازارهای معاملاتی، تصمیم درستی بگیرند، ناچارند دست به تحلیل بازار بزنند. برای تحلیل بازار، ابزارهای مختلفی در اختیار تریدرها قرار داده شده است که یکی از آنها پرایس اکشن وودز است. نکته ای که می بایست در مورد پراکس اکشن وودز بدانید، این است که این روش به مانند سایر روش های مطرح شده در پرایس اکشن، محبوبیت ندارد و به همین دلیل در زمان تصمیم گیری و گشتن به دنبال پاسخ سوال پرایس اکشن وودز چیست، می بایست همه جوانب و همه نکات به خوبی مورد توجه قرار داده شود.

این روش، توسط فردی به نام گالن وودز(woods) اختراع شده است و تریدرها در صورتی که در مورد آن اطلاعات کامل داشته باشند، می توانند از آن کمک گرفته و بازار فارکس و ارزهای دیجیتال را نوسان گیری و تحلیل کنند. همان طوری که اشاره کردیم، این روش پیچیدگی های زیادی دارد، اما اگر کسی بتواند از آن استفاده کند، به نتایج دقیق و بسیار خوبی دست پیدا خواهد کرد. نکته جالبی که خوب است در مورد کاربردهای این نوع پرایس اکشن بدانید، این است که در صورت آشنایی با این ابزار، نیازی به داشتن دانشی خاص در مورد ارزهای دیجیتال نخواهید داشت. نوعی پرایس اکشن که در میان روش های دیگر شناخته شده نیست اما ارزشمند است و آموختن آن خالی از لطف نیست؛ زیرا معامله گر دست خود را برای تجزیه و تحلیل قیمت و حرکات آن پر کرده و می تواند به راحتی روند را در چند دقیقه پیش بینی کند. با برآورد و تدبیر مناسب به سود خوبی خواهید رسید. معاملات آتی نیز این عملکرد را دارند. آتی این فرصت را به شما می دهد تا معاملات حساب شده و دقیق با سودهای کلان انجام دهید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.