بانک DBS سنگاپور، توکن اوراق قرضه ارز دیجیتال را راه اندازی کرد

بانک DBS سنگاپور، توکن اوراق قرضه ارز دیجیتال را راه اندازی کرد

سرمایه گذاران سازمانی و معتبر قید شده در صرافی ارز دیجیتالDBS قادر به دسترسی به بازارهای ثانویه برای اوراق قرضه ارز دیجیتال DBS خواهند بود. شرکت بانکی چند ملیتی مستقر در سنگاپور، DBS Bank، با انتشار یک اوراق قرضه ارز دیجیتال،

اولین عرضه توکن تضمین خود یا STO را راه اندازی کرده است. برای تشویق به مشارکت سرمایه گذاری، قرار است این اوراق در هیئت مدیره 10 هزار دلاری سنگاپور (تقریبا 7560 دلار) معامله شود – این کاهش چشمگیر در مقایسه با فروش در اوراق عمده سنتی سنگاپور است که سهام ها در آن تا 250 هزار دلار معامله می شوند.

اوراق قرضه دیجیتال برای معاملات ثانویه مشتریان DDEx که دارای اعتبار پولی یا سرمایه گذاران معتبر هستند در دسترس خواهد بود. DBS امیدوار است که با این عرضه، زمینه را برای سایر توسعه دهنده گان هموار می کند تا از طریق پلتفرم DDEx عرضه توکن تضمین را راه اندازی کنند.

رئیس گروه بازارهای سرمایه در بانک DBS، تأکید کرد که توکن های تضمین روشی کارآمد و ابتکاری برای افزایش سرمایه در منطقه آسیا و اقیانوسیه ارائه می دهند – این ارز دیجیتال نشانگر بیش از 30٪ از بازارهای سهام خصوصی جهان است. او بیان کرد:

“لیست اولیه STO ما در DDEx یک نقطه عطف مهم است، زیرا قدرت اکوسیستم دارایی ارز دیجیتال ما را در تسهیل ایجاد راه های جدید افزایش سرمایه، برای صادر کنندگان و سرمایه گذاران برجسته می کند. ما انتظار داریم که توکنیزه کردن دارایی به طور فزاینده ای به یک روند اصلی تبدیل شود، زیرا بیشتر مشتریان ما به عنوان بخشی از افزایش سرمایه صندوق خود، از صدور توکن تضمین استفاده می کنند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.