الیمپ ترید (Olymp trade) چیست؟

الیمپ ترید (Olymp trade) چیست؟

الیمپ ترید Olymp Trade یک پلتفرم معاملاتی آنلاین است که از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. الیمپ ترید Olymp Trade امکان معامله ارز‌های دیجیتال،را فراهم می‌کند.

کمترین هزینه برای شروع معاملات در بازار و امکان کسب سود ۹۰ درصدی را برای شما فراهم می‌کند. علاوه‌ بر‌این الیمپ ترید Olymp Trade از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و کاربران ایرانی می‌توانند از طریق آن بدون محدودیت معامله کنند.کمترین هزینه برای شروع معاملات در بازار و امکان کسب سود ۹۰ درصدی را برای شما فراهم می‌کند. علاوه‌ بر‌این الیمپ ترید از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و کاربران ایرانی می‌توانند از طریق آن بدون محدودیت معامله کنند.

کارکرد الیمپ ترید (Olymp trade)

الیمپ ترید (Olymp trade) را می‌توان مانند یک واسطه میان خریداران و فروشندگان در نظر گرفت. مبادله‌ای که در یک محیط امن دیجیتال انجام شده و سود حاصل از آن به عنوان کارمزد به کاربر و یا سرمایه گذار داده می‌شود. پلتفرم الیمپ ترید از جمله سایت‌های معتبر مالی است که از سوی کمیسیون بین‌المللی مالی در سال ۲۰۱۶ میلادی به رسمیت شناخته شده است.

پلفرم الیمپ ترید (Olymp trade) و فرایند پیش بینی قیمت بیت کوین

کاربرانی که وارد پلتفرم الیمپ ترید (Olymp trade) می‌شوند دارای عقاید متفاوتی هستند. برخی فضای کاری الیمپ ترید (Olymp trade) را مانند قمار دانسته و تمایل چندانی به شرکت کردن در معاملات مالی آن ندارند. برخی دیگر نیز بر این باورند که فرایند پیش بینی کار بسیار ساده ای است و می‌توانند در کوتاه ترین زمان ممکن به سود قابل توجهی برسند. با توجه به آنکه امکان دخالت و یا دستکاری شدن قیمت‌ها در دنیای ارزهای دیجیتالی وجود دارد و حتی تحلیل گران نیز پیش‌بینی نرخ ارزش بیت کوین را کار چندان آسانی نمی‌دانند اما با این وجود تعداد سرمایه گذاران خوش شانس در این حیطه کم نبوده و موفق به کسب درآمد قابل توجهی از این راه شده‌اند. در مجموع اگر چنانچه در صدد شرکت در این پلتفرم هستید، با دانش و آگاهی لازم در این خصوص وارد فضای کار الیمپ ترید (Olymp trade) شوید. اگر می خواهید خودتان شروع به تحلیل بازار و پیشبینی قیمت و روند بازار بپردازید پیشنهاد می کنیم از آموزش تحلیل بیت کوین استفاده نمایید. شما با استفاده از این آموزش و پیشبینی وضعیت بازار می توانید با اطمینان بیشتری سرمایه گذاری کرده و دیگر نیازی به استفاده از سیگنال های رایگانی که ریسک بالایی دارند ندارید. پلتفرم المپ ترید (Olymp trade) یک نوع برنامه معاملات ارزی است که به شما این فرصت را می‌دهد تا بتوانید با کمترین تجهیزات و با حداقل‌ترین سرمایه در معاملات ارزهای دیجیتال شرکت کنید. از آنجایی که الیمپ ترید Olymp Trade در بستر امن باینری آپشن فعالیت می‌کند، با دو گزینه افزایش و یا کاهش قیمت مواجه هستید که در واقع یک نوع سیستم دوتایی است. در این نوع معاملات ارزی، سرمایه گذار یا برنده خواهد بود و یا بازنده که البته با توجه به دشواری کار در چگونگی پیش بینی و بررسی آن در دنیای ارزهای دیجیتال کمی پرریسک است اما در این میان بسیاری از سرمایه گذاران از این طریق توانسته‌اند که به کسب درآمد قابل توجهی دست داشته باشند.

معاملات و سفارش‌ها

این بخش بروکر الیمپ ترید (Olymp trade) به شما کمک می‌کند تا عملکرد معاملاتی قبل خود را تحلیل کنید. اگر موقعیت معاملاتی باز کرده باشید می‌توانید آن را در قیمت معامله (Trades) مشاهده کنید. همه سفارش‌های قبل و فعلی شما در تب سفارشات (Orders) قابل مشاهده است.

الیمپ ترید (Olymp trade) رابط کاربری ساده‌ای دارد، اما قبل از شروع معاملات می‌توانید یک حساب دمو بسازید و با استفاده از آن با تمام قابلیت‌های این بروکر آشنایی پیدا کنید. به‌این ترتیب دیگر نیازی نیست نگران تجربه کم و خطاهای احتمالی خود باشید.

نمودار ناحیه‌ای (Chart area)

در این بخش نام ارزی که در‌حال حاضر معامله می‌کنید قابل مشاهده است. همچنین می‌توانید نرخ سود دریافتی را در این نمودار پیدا کرده و در‌نتیجه از میزان سود معامله خود اطلاع پیدا کنید. علاوه‌ بر این با انتخاب دارایی دیگر می‌توانید نمودار ناحیه‌ای هر ارز دیگری را نیز مشاهده کنید. بالای صفحه کنار نام دارایی یک نماد پرگار وجود دارد که از طریق آن می‌توانید به تحلیل‌های تکنیکال مانند اندیکاتور‌های تکنیکال و نمودار‌های دیگر دسترسی پیدا کنید. یکی دیگر از امکاناتی که در این قسمت در اختیار شما قرار می‌گیرد انتخاب نوع نمودار است که برای انتخاب نمودار دلخواه در‌نظر گرفته شده است. انواع نمودار‌های خطی، میله‌ای، شمعی و هیکین آشی (Heiken Ashi) را می‌توانید در این بخش انتخاب کنید.

خط شروع معامله روی شمع فعلی قرار دارد تا فاصله بین آن و پایان خط معامله را نشان دهد. فاصله زمانی بین آنها به زمان معامله‌ای که از پیش تعیین شده بستگی دارد. شما می‌توانید برای مقیاس‌گذاری (scale in & out) از کلید‌های مثبت و منفی استفاده کنید. در‌واقع این ابزار زمانی کاربرد دارد که شما قصد دارید فقط بر چند شمع تمرکز کنید و یا تصویر بزرگتری را مشاهده کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های این نمودار امکان انتخاب زمان نمودار از ۱۵ ثانیه تا ۱ ماه است. معامله‌گران با‌توجه به استراتژی معاملاتی خود و مدت زمان معامله، زمان مناسبی برای نمودار شمعی انتخاب می‌کنند. تایمر این نمودار نشان می‌دهد که شمع فعلی تا چه اندازه پیشرفت کرده‌ است. به عبارت دیگر این تایمر به شما نشان می‌دهد که چه مدت زمان باقی مانده تا شمع فعلی بسته شود.

الیمپ ترید (Olymp trade) چگونه کار می کند؟

اگر بخواهیم نحوه کار این سایت و کسب درآمد از آن را با زبانی ساده شرح دهیم، باید بگوییم که در این سایت شما برای افزایش درآمد خود باید پیشبینی کنید. اما این پیشبینی مثل پیشبینی های معمول ورزشی نیست که روی برد و باخت یک تیم یا نتیجه یک مسابقه باشد. بلکه شما در این سایت پیشبینی می کنید که در ساعات یا روزهای آینده قیمت یک دارایی مشخص افزایش پیدا می کند یا کاهش می یابد. پلتفرم الیمپ ترید (Olymp trade) توسط کمیسیون مالی بین المللی (FinaCom) به عنوان یکی از اعضای سطح A تصدیق شده است. اگر نزاعی بین یک تاجر و بروکر درگیرد و به نفع تاجر تمام شود، کمیته مالی برای هر پرونده تا سقف 20000 دلار را برای محافظت از تاجر ارائه می دهد (تحت شرایطی که توسط FinaCom تعیین شده است). در الیمپ ترید Olymp Trade روی افزایش قیمت بیت کوین برای تاریخ 5 ساعت دیگر، به میزان 10 دلار سرمایه گذاری می کنید. اگر این پیشبینی درست از آب دربیاید شما موفق به دریافت بیش از 80 درصد سود خواهید شد. اگر اینطور نباشد، شما ضرر خواهید کرد. در واقع الیمپ ترید Olymp Trade به شما این امکان را می دهد تا با توجه به دارایی خود و نمودار افزایش قیمت دارایی های مختلف، یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی کاهش یا افزایش قیمت آن در آینده، شرطبندی کنید. به این ترتیب اگر در تاریخ مشخص شده، شما درست پیشبینی کرده باشید سود دریافت کرده و اگر پیشبینی شما غلط از آب در آمده باشد، زیان خواهید کرد. به این سبک معاملات، معاملات باینری آپشن گفته می شود.

معایب الیمپ ترید Olymp Trade

  • این بروکر (کارگزاری) ممکن است معایبی نیز داشته باشد.

  • چرا که در مورد قوانین و مقررات آن شک و تردید وجود دارد.

  • به نظر می رسد که FinaCom چند سالی نظارت داشته است، اما مطمئن نیستیم که آیا به اندازه CySEC کارآمد هستند یا خیر.

  • هر چند، انجام معامله با بروکری مثل البمپ ترید که از نوعی مقررات بهره مند است، بهتر از معامله با بروکرهایی است که تحت هیچ نوع نظارتی نیستند.

مزایای الیمپ ترید Olymp Trade

  • الیمپ ترید Olymp Trade خوب است چرا که بعد از عضویت در آن، بلافاصله یک حساب دمو با 10000 دلار اعتبار رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

  • علاوه بر این این شرکت عضوی از کمیته مالی (FinaCom PLC) می باشد.

  • این کمیته یک مقام شخص ثالث و بی طرف است که برای رسیدگی به شکایت های تاجران ایجاد شده است.

  • بهترین مقررات و قانون ها را ندارد، اما از بی قانونی بهتر است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.