bone معرفی توکن بون

 bone معرفی توکن بون

Bone ShibaSwap که با نماد بون BONE نشان داده می‌شود، یک پروژه ارز دیجیتال است که به عنوان توکن حاکمیتی برای اکوسیستم محبوب Shiba Inu، ShibaSwap عمل می‌کند.

همانطور که می‌دانید صرافی شیبا سواپ یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که کاربران می‌توانند به کمک آن توکن‌ها را مبادله و از فرصت‌های مختلف DeFi مانند استیکینگ، ارائه نقدینگی و فارمینگ استفاده کنند.

در این صرافی توکن بون BONE در کنار دو توکن دیگر یعنی SHIB و LEASH جزو توکن‌های بسیار با اهمیت در سیستم پاداش‌دهی شیبا سواپ به‌شمار می‌رود و کاربردهای زیادی دارد. برای نمونه، دارندگان ارز دیجیتال بون BONE می‌توانند در پروسه‌ رای‌گیری مانند تصمیم‌گیری‌های تاثیرگذار بر اکوسیستم شیبا یا ارائه پیشنهاداتی برای اکوسیستم نقش داشته باشند.

توکن بون BONE یک ارز دیجیتال ERC-20 بوده و به‌همین دلیل معاملات آن در شبکه اتریوم انجام می‌شود. عرضه کل این رمز ارز ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن است و به گونه‌ای طراحی شده که از نظر عرضه گردش، کاملاً بین دو توکن قبلی قرار گیرد.

کاربردهای ارز دیجیتال بون BONE در پلتفرم شیبا

رمز ارز بون BONE یک توکن با ابزارهای فعال است. همانطور که پیش از این گفتیم، دارندگان این توکن حاکمیتی می‌توانند در رای‌گیری‌ها و پیشنهادات مهم در مورد پروتکل‌های اکوسیستم شرکت داشته باشند و این اصلی‌ترین کاربرد بون در پلتفرم شیبا به‌شمار می‌رود. علاوه بر این، مالکان ارز دیجیتال بون BONE همچین می‌‌توانند درباره DOGGY DAO، که سازمان مستقل غیرمتمرکز (ShibaSwap (DAO است، نیز حق رای داشته باشند و از این طریق توکن‌های tBONE را به‌عنوان جایزه دریافت کنند. ارز دیجیتال بون BONE همچنین می‌تواند برای فرآیند DIG یا همان افزودن نقدینگی در ShibaSwap که به‌منظور به‌دست آوردن بازده WOOF توسط معاملات در یک ShibaSwap Liquidity Pool (توکن: SSLP) ایجاد می‌شود، مورد استفاده قرار گیرد. کاربران همچنین می‌توانند توکن‌های خود را با روش استکینگ به اشتراک بگذارند تا جوایزی از همین نوع توکن به‌دست آورند. در نهایت، سومین و آخرین کاربرد ارز بون BONE را باید پرداخت هزینه‌های کارمزد در پلتفرم شیباریوم بدانیم که کاربران می‌توانند بدون هزینه اضافی کارمزد تراکنشات خود را با توکن‌های بومی این پلتفرم پرداخت کنند.

چه چیزی رمز ارز بون BONE را خاص می کند؟

یکی از ویژگی‌هایی که ShibaSwap را منحصر‌به‌فرد کرده، سیستم پاداش و درآمدزایی غیرفعال آن است. به کمک این قابلیت، دارندگان توکن‌های BONE، SHIB و LEASH می‌توانند با قرار دادن توکن‌های خود و دریافت پاداش‌های BONE، بازدهی با سودهای بسیار بالا به‌دست آورند. علاوه بر این، ویژگی تحلیلی و نوآورانه این پلتفرم به‌نام Bonefolio از دیگر قابلیت‌هایی است که کاربران به کمک آن می‌توانند اطلاعات مفیدی را در مورد بازده فعلی و جفت توکن‌ها کسب کنند.

در حقیقت با استفاده از Bonefolio، می‌توان اطلاعاتی مانند کارمزدهای ایجاد شده و حجم معاملات ۲۴ ساعته را در مورد جفت‌های نقدینگی BONE، مانند BONE-ETH، برای هر دو جفت به‌صورت پیوسته یا جداگانه مشاهده کرد. همچنین اطلاعاتی در مورد استخرهای پاداش Bone ShibaSwap، مانند میزان پاداش‌های BONE به ازای هر ۱۰۰۰ دلار و بازگشت سرمایه (ROI) نیز در این داشبورد وجود دارد که می‌تواند راهنمایی موثری برای کاربران در اجرای معاملات باشد.

ارز دیجیتال بون BONE چگونه کار می کند؟

پلتفرم شیبا سواپ، به‌عنوان یک پلتفرم و اکوسیستم مالی غیرمتمرکز، نه‌تنها امکان معامله توکن‌های ERC-20 را برای کاربران خود فراهم می‌کند، بلکه دو راه اصلی DIG (افزودن نقدینگی) و BURY (استکینگ) را نیز برای کسب پاداش‌های بون BONE ارائه می‌دهد. هنگامی که دارندگان توکن بون BONE نقدینگی را از طریق DIG اضافه می‌کنند، توکن‌های BONE SSLP در عوض به آن‌ها پاداش داده می‌شود. سپس می‌توانند توکن‌های بون تخصیص‌یافته و ۰/۱ درصد از بازده DAI و USDT را با سپرده‌گذاری توکن‌های SSLP خود در WOOF کسب کنند.

همچنین دارندگان توکن SHIB و LEASH می‌توانند با استیک‌ کردن رمز ارزهای SHIB و LEASH خود، ارز دیجیتال بون را پاداش بگیرند. کسانی که رمز ارز BONE را دارند یا سهام آن را استیک می‌کنند نیز، می‌توانند توکن tBONE را به همراه ۰/۰۵٪ از هزینه مبادله اختصاص داده شده به BONE به‌دست آورند. علاوه بر این به کمک هر دو ویژگی DIG و BURY، کاربران می‌توانند ۳۳٪ از پاداش‌های BONE، که در حالت عادی برای حداقل شش ماه قفل می‌شوند، را در هر زمان از طریق عملکرد WOOF پاداش بگیرند.

آینده ارز دیجیتال بون BONE

توکن بون BONE همزمان با ارز دیجیتال SHIB یعنی در جولای ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و با شروع رشد خود از همان زمان به قیمتی معادل ۳ دلار رسید که بالاترین قیمت آن از زمان عرضه تاکنون به‌شمار می‌رود. این توکن در زمان نگارش مقاله ارزشی معادل ۱/۵۴ دارد و با مارکت کپ ۳۰۰ میلیون میلیونی جزو صد ارز برتر در بازار ارزهای دیجیتال است.

در حقیقت پس از اینکه صرافی‌های متعددی مانند Gate.io و MEXC Global که این توکن را در لیست ارزهای خود قرار دادند، رشد جذابی را تجربه کرد و سودهای بسیار خوبی را به دارندگان خود اهدا کرد؛ اما با این حال، رشد آن مانند بسیاری ارزهای دیگر کوتاه‌مدت بود و مدتی را به روند نزولی گذراند. البته بون BONE اخیرا با توجه به خبر استفاده از این توکن برای پرداخت‌ کارمزدهای شبکه و کاربردهای آن در مقیاس‌بندی‌های L2 آینده پلتفرم به روند صعودی خود بازگشته است و تحلیلگران آینده خوبی را برای آن پیش‌بینی می‌کنند. علاوه بر این با توجه به خبرهای تحلیل شیبا که پیش‌بینی‌های مثبتی را برای این ارز به‌همراه داشته، می‌توانیم به آینده ارز دیجیتال بون نیز همانند SHIB امیدوار باشیم.

ارز دیجیتال بون BONE ؛ حاکمیت در پلتفرم شیبا

رمز ارز بون BONE در کنار ارز دیجیتال SHIB توکن‌های حاکمیتی پلتفرم شیبا سواپ را تشکیل می‌دهند و نقش‌های اساسی در این پلتفرم برعهده دارند. همانطور که در این مقاله خواندید ارز دیجیتال بون یک توکن ERC-20 است که به دارندگان خود امکان شرکت در رای‌گیری‌ها و تصمیم‌گیری‌های پروتکل را می‌دهد.

برای سرمایه‌گذاری روی این رمزارز باید به‌یاد داشته باشید به‌طور کلی در بازارهای بی‌ثبات ارزهای دیجیتال، مهم است که با استراتژی و تحقیق خودتان پیش بروید و اجازه ندهید که افراد دیگر تصمیم خرید یا فروش یک ارز را به‌جای شما تعیین کنند. در مجموع این که آیا بون BONE یک سرمایه گذاری مناسب برای شما است به میزان تحمل ریسک شما و میزان سرمایه گذاری شما بستگی دارد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.