معرفی ارز دیجیتال پولکا استارتر (Polkastarter)

معرفی ارز دیجیتال پولکا استارتر (Polkastarter)

پولکا استارتر (Polkastarter) یک پلتفرم غیرمتمرکز برای جمع آوری کمک های مالی است که به تیم ها و شرکت های بلاک چین اجازه می دهد تا برای پروژه های خود تأمین مالی انجام داده و پروژه را راه اندازی کنند.

این پلتفرم پروژه‌ها را برای ایجاد توکن چند زنجیره‌ای و در عین حال جمع‌آوری سرمایه و رشد پروژه ی خود، توانمند می‌سازد. POLS ابزار کاربردی و توکن حاکمیتی پلتفرم است. برای شرکت در یک IDO در پولکا استارتر (Polkastarter)، کاربران باید POLS را نگه دارند.

IDO (Initial DEX Offering) یک روش سرمایه گذاری جمعی محبوب در فضای بلاک چین است.

در میان پلتفرم های مختلفIDO ، پولکا استارتر (Polkastarter) به دلیل مقیاس پذیری و قابلیت همکاری آن محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

با انتخاب پولکا استارتر (Polkastarter)، پروژه‌های بلاک چین می‌توانند کاربران خود را افزایش دهند، جوامع خود را رشد دهند و از مجموعه‌ای از مشاوران و شرکا بهره ببرند.پولکا استارتر (Polkastarter) یک لانچ پد IDO برای استخرهای توکن غیرمتمرکز و چند زنجیره ای است. این پلتفرم به استارت‌آپ‌های کریپتوکارنسی اجازه می‌دهد تا سرمایه خود را در یک استخر مبادله ثابت افزایش دهند و توکن‌های جدید خود را بین سرمایه‌گذاران اولیه توزیع کنند.

پولکا استارتر (Polkastarter) در سال 2020 توسط Daniel Stockhaus، Tiago Martins و Miguel Leite تاسیس شد.

از سه ماهه اول 2022، این شرکت در حال حاضر به بیش از 100 پروژه برای جمع آوری 45 میلیون دلار از طریق فروش عمومی و خصوصی کمک کرده است.

جدا از IDO ها، این پلتفرم از لانچ پدهای GameFi، فروش زمین های متاورس و NFT ها نیز پشتیبانی می کند. این ارز یک لانچ‌پد IDO برای استخرهای توکن غیر متمرکز و چندزنجیره‌ای است که در سال ۲۰۲۰ توسط تیاگو مارتینز (Tiago Martins)، دنیل استاک‌هاوس (Daniel Stockhaus) و میگل لیت (Miguel Leite) راه‌اندازی شد. این پلتفرم کاربران را قادر می‌سازد که توکن‌های خود را در چند بلاک‌چین به‌فروش برسانند و در آن سرمایه‌گذاری کنند. توکن POLS، رمزارز بومی پروتکل پولکا استارتر (Polkastarter) است.

پروتکل این رمزارز، امکان فروش توکن‌های هیبریدی را فراهم می‌کند. از این طریق، کاربران می‌توانند در فروش توکن‌هایی که تنها به یک بلاکچین محدود نمی‌شوند، شرکت کنند. همچنین، پولکا استارتر (Polkastarter) یک صرافی غیر متمرکز (DEX) دارد که کاربران از طریق آن می‌توانند توکن‌ها را بدون نیاز به شخص ثالث و واسطه معامله کنند.

پلتفرم پولکا استارتر (Polkastarter) به‌گونه‌ای طراحی شده است که راه‌اندازی فروش توکن برای هر کسی آسان و امکان‌پذیر است. برای انجام این کار، به هیچ سرمایه حداقلی نیاز نیست و این پلتفرم از انواع بلاکچین‌های محبوب پشتیبانی می‌کند.

IDO و پولکا استارتر (Polkastarter)

IDO، یک روش سرمایه‌گذاری جمعی در فضای بلاکچین است. پولکا استارتر (Polkastarter) (Polkastarter) به‌دلیل مقیاس‌پذیری و تعامل‌پذیری بالای خود، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های IDO است. از طریق شبکه، پروژه‌های بلاکچین می‌توانند خودشان را به کاربران بیشتری معرفی کنند، پروژه‌شان را گسترش دهند و از تخصص مشاوران و همکاران خود بهره‌مند شوند.

به‌علاوه، پولکا استارتر (Polkastarter) این امکان را در اختیار استارتاپ‌های کریپتو قرار می‌دهد که سرمایه خود را در یک استخر مبادله ثابت افزایش دهند و توکن‌های جدید خود را در میان سرمایه‌گذاران اولیه توزیع کنند.

از اوایل سال ۲۰۲۲ تاکنون، این فناوری به بیش از ۱۰۰ پروژه کمک کرده است که از طریق فروش عمومی و خصوصی ۴۵ میلیون دلار درآمد کسب کنند. سوای IDO، این پلتفرم از لانچ‌پدهای GameFi، فروش زمین متاورس و سایر بازارهای فروش NFT پشتیبانی می‌کند.

بنیانگذاران و مشاوران پروژه پولکا استارتر (Polkastarter)

خالقان اصلی پروژه پولکا استارتر (Polkastarter) دانیل استوکهاوس و تیاگو مارتیوس هستند.

آنها به ترتیب مدیرعامل و CTO این پلتفرم هستند.

میگل لیت با بیش از ده سال تجربه در توسعه شرکت های فناوری، یکی از بنیانگذاران لانچ پد پولکا استارتر (Polkastarter) می باشد.

Danilo S. Carlucci و Matthew Dibb مشاوران این شرکت هستند که در زمینه بازاریابی، اکوسیستم، استراتژی، دارایی های رمزنگاری و موارد دیگر به پروژه کمک می کنند.

ویژگی های کلیدی پولکا استارتر (Polkastarter)

Polkastarter یک پلتفرم جمع آوری سرمایه غیرمتمرکز چند زنجیره ای است که کارمزد تراکنش های آن پایین است.

با پولکا استارتر (Polkastarter)، پروژه های جدید می توانند روی بلاک چین های مختلف از جمله اتریوم، BNB Chain، Polygon، Celo و Avalanche راه اندازی شوند.

پروژه های جدید همچنین می توانند هر توکنی را که با این شبکه ها سازگار است در طول فروش IDO بپذیرند.

  • Fixed Swap Pools :

Fixed Swap Pools یکی از ویژگی های اصلی پولکا استارتر (Polkastarter)است.

برخلاف مدل Automated Market Maker (AMM) که توسط Uniswap و سایر صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) اتخاذ شده است، استخرهای نقدینگی Polkastarter سفارشات سوآپ را با قیمت ثابتی اجرا می‌کنند.

معمولاً با استخرهای DeFi AMM، قیمت توکن‌ها به صورت پویا بر اساس عرضه و تقاضا تنظیم می‌شوند که اغلب منجر به نوسانات قیمت می‌شود.

برای تثبیت قیمت ها، پولکا استارتر (Polkastarter) به پروژه ها اجازه می دهد تا توکن های جدید خود را با قیمت های از پیش تعیین شده فهرست کنند.

قیمت ثابت تا زمانی که توکن‌هایی در عرضه اصلی باقی مانده است حفظ می‌شود.

  • IDO farming

به طور معمول، شرکت کنندگان IDO تمایل دارند توکن های خود را بلافاصله پس از توزیع اولیه برای فروش در بازار خارج کنند، که منجر به نوسانات قیمتی می شود.

برای رفع این مشکل، آپدیت Polkastarter V3، IDO farming را معرفی می‌کند، ویژگی‌ای که شرکت‌کنندگان IDO را تشویق می‌کند تا توکن‌های تازه به‌دست‌آمده خود را به اشتراک بگذارند تا پاداش‌های بیشتری کسب کنند.

IDO farming برای کاهش فشار فروش طراحی شده است.

پولکا استارتر (Polkastarter) و معاملات ثابت

یکی از مهم‌ترین وجه تمایز پولکا استارتر (Polkastarter) با سایر فناوری‌های و پلتفرم‌های صنعت بلاکچین، برخورداری از استخر معاملات ثابت (fixed swap) است. چون معاملات ثابت با نوسانات قیمتی که اغلب در بازارسازی خودکار دیده می‌شود مقابله می‌کند، تیم سازنده پولکا استارتر (Polkastarter) تصمیم به استفاده از این معماری در پلتفرم خود گرفت. با توجه به این‌که معاملات ثابت شفافیت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، همچنان برای تامین مالی و به‌طور کلی جذب سرمایه ترجیح داده می‌شوند.

بر خلاف اکثر صرافی‌های متمرکز که بازارسازی خودکار را ترجیح می‌دهند، پولکا استارتر (Polkastarter) از استخرهای مبادله ثابت استفاده می‌کند. این رویکرد باعث شده است که این پروتکل بر بسیاری از چالش‌های پیش روی صرافی‌ها غلبه کند و مهم‌تر از همه، بر تورم مصنوعی ناشی از تخلیه توکن‌ها توسط سرمایه‌گذاران خصوصی فائق بیاید. این مسئله تثبیت قیمت‌ها را در عرضه‌های جدید توکن در پی داشته است.

یکی دیگر از مزایای استخر معاملات ثابت این است که تضمین می‌کند توکن‌ها به‌طور عادلانه‌تری توزیع می‌شوند و در عین حال، کلاهبرداری (rug pulls) در استخرهای نقدینگی هم تا حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

در شرایطی که بازارسازی خودکار از رویکرد منحنی پیوند برای تعیین قیمت‌ها استفاده می‌کند، در پولکا استارتر (Polkastarter) هنگام مبادله توکن‌ها قیمت‌ها ثابت است. این مسئله باعث شده است که پارامترهای مازادی به سیستم اضافه شود (مثل تعیین حداکثر میزان مشارکت یک فرد در یک پروژه). علاوه بر این، دست توسعه‌دهندگان در ایجاد مولفه‌هایی که عدالت و شفافیت را برای دارندگان توکن جدید به‌ارمغان می‌آورد، بازتر است.

پولکا استارتر (Polkastarter)، نوید بخش آینده ای روشن برای معامله گران ارزهای دیجیتال

این ارز یک پلتفرم کراس‌چین برای مبادله دارایی‌های دیجیتال است. این فناوری بسیار امن، ساده، سریع و کارآمد است و بستری رایگان جهت ایجاد پروژه‌های کریپتو و جذب سرمایه‌گذار برای آن را فراهم کرده است.

مزایا و معایب پولکا استارتر (Polkastarter)

پولکا استارتر (Polkastarter) یک پلتفرم نسبتا جدید است که مسیر زیادی در پیش دارد.

  • مزایا پولکا استارتر

قابلیت همکاری بلاک چین : کاربران لانچ پد پولکا استارتر (Polkastarter) می توانند در توکن های متصل به انواع پروتکل های بلاک چین مانند Binance، Ethereum و غیره شرکت کنند.

دسترسی بدون مجوز : هر کاربری می تواند از لیست های توکن ها، تراکنش ها و IDO های ارائه شده در پلت فرم پولکا استارتر (Polkastarter) بهره مند شود.

مبادله توکن های زنجیره ای : امکان مبادله ارزهای دیجیتال در بین بلاک چین های مختلف در این پلتفرم وجود دارد.

  • معایب پولکا استارتر (Polkastarter)

نوسانات POLS : توکن بومی پولکا استارتر (Polkastarter) به نام POLS در حال حاضر بسیار پر نوسان است، که باعث می شود قیمت آن به طور قابل توجهی نوسان کند.

به طور کلی، پولکا استارتر (Polkastarter) در تلاش است با ارائه ی بسیاری از ویژگی های عالی ، توکن POLS خود را محبوب تر و با ثبات تر کند.

پولکا استارتر (Polkastarter) یک پلتفرم عالی برای کسب و کارهای جدید و استارت آپ ها برای جذب سرمایه و شروع پروژه های رمزنگاری خود است.همچنین می تواند دسترسی آسان سرمایه گذاران به جدیدترین پروژه های بلاک چین را فراهم کند.

علاوه بر Fixed Swap Pools، POLS staking، فروش NFT، پشتیبانی چند زنجیره ای و تمامی ویژگی های موجود، پولکا استارتر (Polkastarter) در حال برنامه ریزی برای ارتقای مدل حاکمیتی خود است تا کاربران بتوانند بیشتر در فرآیند تصمیم گیری و توسعه کلی پلتفرم شرکت کنند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.