آموزش بازی Town Star؛ چگونه از تاون استار درآمد کسب کنیم؟

آموزش بازی Town Star؛ چگونه از تاون استار درآمد کسب کنیم؟

مجموعه بازی‌های P2E (Play To Earn) یا بازی برای کسب درآمد، در سال‌های گذشته بین کاربران حوزه ارزهای دیجیتال و دیفای (DeFi) محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

یکی از بازی‌های بسیار محبوب جدید، بازی تاون استار (Town Star) است. می‌توانید با انجام بازی Town Star، مزرعه خود را بسازید و آن را گسترش دهید. در کنار همه این‌ها، می‌توانید از بازی درآمد کسب کنید.

بازی Town Star چیست؟

Town Star نوعی بازی شبیه‌ساز مزرعه‌داری بلاک‌چینی است. این بازی دارای Leader Board یا فهرست رتبه‌بندی بازیکنان است. پاداش‌ها در پایان هر فصل بر اساس رتبه‌ کاربر در این لیدربوردها مشخص می‌شود. احتمالاً، می‌دانید گیم فای چیست؛ این بازی جزو حوزه گیمیفیکیشن محسوب می‌شود.

بازی آپلند که پیش از این معرفی شد، شبیه بازی Town Star است. در قسمتی از دنیای بازی، زمینی برای خودتان می‌خرید و از آن درآمد کسب می‌کنید.

سازنده بازی Town Star گالا گیمز است. Gala Games یکی از قوی‌ترین پلتفرم‌های بازی‌سازی در دنیای گیم‌فای است. Town Star از نظر بسیاری از کاربران دنیای ارزهای دیجیتال، بهترین بازی بلاکچینی است.

چنان‌که پیش‌تر گفته شد، این بازی نوعی مزرعه‌داری است؛ اما با دیگر بازی‌های مزرعه‌داری که در ذهن دارید، متفاوت است. باید از اولین لحظه‌ای که می‌خواهید بازی را شروع کنید، در ذهنتان استراتژی خود را داشته باشید. در این بازی اندازه زمین شما محدود است (۱۶×۱۶). اگر مزارع، دستگاه‌های کشاورزی یا خانه‌های کارگران را اشتباه بچینید، نمی‌توانید از بازی بهترین نتیجه را بگیرید؛ پس در لیدربورد از بازیکنان دیگر عقب می‌مانید و درنهایت، به درآمد مطلوبتان نخواهید رسید. در این بازی علاوه بر زراعت، باید به صنعت هم توجه کنید.

در بازی Town Star، باید دارایی‌های خود را مدیریت کنید، با آن ابزارهای مختلف بسازید و با استراتژی‌ای که در ذهن دارید، امتیاز خود را افزایش دهید.

در این بازی NFTهای مختلفی مربوط به بازی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را بخرید. دامنه قیمتی این NFTها بسیار گسترده است. NFTهایی با قیمت‌های کم نیز وجود دارند که می‌توانید برای شروع آن‌ها را تهیه کنید. بهتر است برای تهیه این NFTها، از پلتفرم OpenSea استفاده کنید؛ زیرا مارکت خود بازی تنوع کافی ندارد.

ویژگی‌های بازی تاون استار

به منظور آموزش بازی تاون استار، باید بدانید که این بازی دارای چه ویژگی‌هایی است و آیا این ویژگی‌ها می‌تواند انتظارات مختلف شما را برطرف کند یا خیر! اکنون به مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی خواهیم پرداخت؛ ویژگی‌هایی چون:

  • سرورهای Town Star قطعاً یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی بازی ستاره شهر، سرورهای چندگانه و سرور مسابقات هفتگی است. برای آغاز یک تجربه‌ لذت‌بخش از بازی، یک سرور رایگان برای گیم پلی آزمایشی موجود است. البته باید اشاره کرد که پس از ۳۰ روز بازنشانی شده و هیچ پاداش قابل‌توجهی برای شما به ارمغان نخواهد آورد. سرور مسابقات هفتگی نیز محیطی است که در آن بازیکنان می‌توانند به‌طور کامل از زمان و مهارت خود کسب درآمد کنند و برای کسب جوایز در مسابقات درون بازی شرکت کنند. البته ناگفته نماند که این سرور به‌صورت هفتگی بازنشانی می‌شود.

  • زمین‌های متنوع زمین‌ها در تاون استار به ۳ نوع مکان تقسیم می‌شوند که هر گیمر مطابق با سلیقه‌ خود می‌تواند آن‌ها را انتخاب نماید. جنگل، مکان اول است که جنگل‌ها، حوض‌ها و مواد قابل دست‌سازی این بیوم، آن را به بهترین مکان برای شروع بازی بدل کرده است. در آموزش بازی تاون استار باید اشاره کرد که نقطه‌ضعف اصلی جنگل، هزینه‌های سنگین پاک‌سازی اموال جنگلی است که توسعه یک شهر را دشوار خواهد کرد.

مکان دوم، دشت نام‌گذاری شده که بسیار مناسب بازیکنانی است که به دنبال چالش‌های نسبتاً بیشتری می‌گردند؛ چراکه حوض‌ها و درختان کمی در آن وجود داشته اما پر از علف بوده و در حال حاضر، اکثر بیوم های دشت پرجمعیت هستند.

در منطقه‌ سوم یعنی بیابان که برای گیمرهای حرفه‌ای‌تر مناسب است، درخت، علف یا برکه وجود ندارد و بازیکنان تنها می‌توانند یک نشت نفت و ماسه‌های معدن را برای تولید بطری‌های شیشه‌ای موردنیاز برای تولید نوشیدنی در سخت‌ترین سناریوی بازی کشف کنند.

  • دارایی‌های NFT در بازی Town Star در بازی Town Star، NFT ها کمک‌های ارزشمندی برای راحت‌تر کردن بازیکنان خواهند بود. ربات‌های NFT Town Star ربات‌های خودکار با قدرت‌های بیشتر از ابزارهای فعلی به کاهش مسئولیت‌های بازیکنان کمک می‌کنند. برای اطمینان از اینکه محصولات با نرخ ثابتی در دسترس هستند، رشته‌های منابع مانند رشته‌های گندم و رشته‌های قند به ترتیب گندم و نیشکر را به مناطق اطراف می‌فرستند.

گروه سازنده بازی Town Star چه کسانی هستند؟

اریک شیرمایر (Eric Schiermeyer) در سال ۲۰۰۷ گالا گیمز را تأسیس کرد. او مؤسس بازی Farmville هم بود. در کنار او، رایت ثرستون (Wright Thurston)، مدیر توسعه چندین شرکت در حوزه ارزهای دیجیتال و مایکل مک‌کارتی (Michael McCarthy)، مدیر هنری بازی‌ Farmville 2 نیز در این شرکت حضور دارند. در مارس ۲۰۲۰ Town Star را شرکت Gala Games راه‌اندازی کرد.

انواع توکن‌های بازی Town Star چیست؟

توکن بازی تویین استار Town Star در این قسمت از آموزش بازی Town Star، توکن‌های این بازی را بررسی می‌کنیم. بازی Town Star از دو توکن پشتیبانی می‌کند. توکن TOWN، توکن اختصاصی این بازی است؛ اما توکن GALA در بازی‌های دیگر شرکت گالا گیمز نیز کاربرد دارد. توکن GALA نیز توکنی با استاندارد ERC-20 و مستقر بر شبکه اتریوم است. در بازی Town Star از این توکن برای پاداش دادن به بازیکنان برتر لیدربوردهای هفتگی و ماهانه استفاده می‌شود. همچنین این توکن ابزار اصلی تبادلات بین کاربران اکوسیستم Gala Games است.

پیش‌نیازهای بازی Town Star چیست؟

برای این بازی به سیستم متوسط رو به ‌بالا نیاز دارید. CPU هنگام انجام این بازی به میزان زیادی درگیر می‌شود؛ پس باید پردازنده‌ای نسبتاً قوی‌ داشته باشید.

برای این بازی به سرمایه اولیه نیازی ندارید؛ اما با خریدن NFTهای مربوط به این بازی خیلی جلو می‌افتید. علاوه بر این، می‌توانید از آن‌ها به صورت غیرفعال درآمد کسب کنید؛ اما فراموش نکنید با پایان یافتن هر فصل بازی، زمین‌ها ریست می‌شوند و باید ساخت‌وسازتان را از نو آغاز کنید.

همچنین باید کیف پول مربوط به شرکت Gala Games را نیز داشته باشید. پاداش‌های این بازی به این کیف پول واریز می‌شوند.

چگونه می‌توانید از تاون استار Town Star درآمد کسب کنید؟

از زمان اعلام رسمی تیم توسعه‌‏دهندگان در ۵ اکتبر ۲۰۲۱، بازیکنان اکنون برای تجربه Play-to-Earn آماده هستند. گفتنی است که NFTها امکانات ارزشمندی برای یافتن Coin TOWN، توکن درون بازی، در اختیار گیمرها قرار خواهد.

یکی از راه‎های اعمال NFT را می‌‏توان چالش‌های روزانه به شمار آورد که مطابق آن پس از تکمیل مأموریت‌های روزانه، یک جایزه روزانه اعطا خواهد شد. همچنین سیستم سطح موجب خواهد شد تا قدرت گالا یا GALA Power بر اساس تعداد توکن‎های GALA و TOWN Coin در کیف پول بازیکنان محاسبه شود. گفتنی است که مالکیت NFT و میزان قدمت حساب عواملی هستند که بر سطوح بازیکنان تأثیر می‌گذارند.

Season Pass نیز یک کلید انحصاری است که می‌توان آن را به‌صورت فصلی به‌عنوان یک بلیت برای به دست آوردن مقادیر برتر TOWN Coin برای کل فصل در نظر گرفت. با جمع‌آوری توکن GALA و Coin TOWN در کیف پول، بازیکنان می‎توانند Gala Power را افزایش داده و در هر سطح جوایزی را دریافت کنند.

گالا گلد (Gala Gold) چیست؟

گالا گلد اکانت پرمیوم پلتفرم Gala است. در آغاز به اکانت رایگان در این پلتفرم دسترسی دارید؛ اما اگر حساب خود را به Gold ارتقا دهید، امکانات مطلوبی دریافت می‌کنید. قیمت اکانت گالا گلد ۶۷۳.۱۸۳ Gala (حدود ۳۳ دلار در زمان نگارش مقاله) است. در صورت خرید گالا گلد، به امکانات زیر دسترسی پیدا می‌کنید:

  • اعطای وانتی به شما در بازی Town Star به نام Express Depot (قیمت این وانت در اوپن سی ۰/۰۲۰۵ اتر است که با قیمت لحظه‌ای اتریوم حدود ۲۱ دلار خواهد بود.)
  • ایردراپ NFTهای بازی‌های مختلف گالاگیمز
  • عضویت در سرور ویژه Gala Gold در دیسکورد؛ در این سرور اخبار جدید بازی، راهنمای بازیTown Star و دیگر بازی‌های پلتفرم، آزمون و خطای بازی‌ها و اطلاعات دیگر منتشر می‌شود. Town Star از جمله بازی‌هایی است که با استفاده از آن می‌توان توکk جمع‌آوری کرد و به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال پرداخت.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.